2006 年 8 月 13 日 星期日  |
=__+'"'又去~  |
今日好早要起身..因為要去整果d野
=__="勁煩囉 之後我就去左呢個
醒左去洗白..之後..就同媽去shop
放低左d野..就去左食早餐..
飽到死左~之後我去呢個..shop
等家姐佢地來-_-""
坐到11點幾先黎..之後先發虺原來隻雞未整
唉-_-"" 係在看報紙..
等左好耐~~
之後出發了..熱到嘔..
太曬..回整哂d野返去..老人院..睇丫麻
坐到1點幾.. 就走左~
之後去買左野食..買小丸子同..法國烤餅
果個一個餅 之後還碟 再去買左一d串燒
就返屋企...圖不在呢><""
佢出左街 丫~~
之後我就去左訓~
比2個電話勁嘈醒..勁想打爆佢個
丫\_/
之後夜d我就係到溫書..抄返好d野就
等埋圖先訓覺覺z_z
|
| 刊登時間:2006-08-14 04:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 179 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|