2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


2008-03-28 分類: 未分類

DSC01271DSC01265

尋晚好小單,,所以好小野做ah,,,kaka!!HAPPY!!!!

之後佢地係度講個倉入面既鬼故,,好驚>_<驚到我唔敢行...

金朝又係放6點ah!!!*

DSC01231

不過有件事好DOWN!!!

就係因為入面d同事話新黎早間果個date,,即係裝板家文條女好令女,,令女過我..

雖然我知道自己唔係好令女,但佢咁樣當口當面講,,

\堅係好hurt/而且我之前係全倉最細個最令嫁ma!!>W<

 

我要變令D!!!!!!!!!!

到底有男朋友同冇男朋友有咩分別?!"

我話肚餓,,你都唔會買野比我食,,

咁叫愛我咩?!其他果D男仔真係好鍚女朋友嫁囉,,,

人地個女朋友唔叫,,個男仔都會買定好多野比個女朋友食,,,

人地家文 明明返11點,,但每日點幾都會送女朋友返工ah,,,

我想有一日見到你,你d頭髮短左,,,冇晒果d長又醜既指甲,,,,

 



2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


2008-03-27 分類: 未分類

放工na又-]金朝收6點!!

happy

尋晚好多野做ah,,,!!!

不過[好開心]因為我一返到去,,老公比左盒雞比沙律我食!!

而且有人教我出單ah*

係踏入做DATE既第一步!XD..

希望我學到野na!'

放相;(: 放相;(:放相;(:放相;(:

張庄洪:"我好唔中意你成日罵人!!!!!

DSC01265DSC01265DSC01265DSC01265

 

我想你永遠都係我岩岩識果個你!因為果個你,係唔會搞咁多野!!

因為果個你係短頭髮果個你,,,因為果個你,,係有好多地方帶我去,,,

係有好多fd介紹比我識,,,,,

因為果個你會送野比我,,會哄我,,會成日打比我,,,同我傾計!

雖然果個你講野唔正,,雖然果個你唔係有錢,,而且唔叻,,,

但係總好過e家果個你,,,

e家果個你,,,只會打比我講起身啦返工啦食野啦去廁所啦,訓交啦!!

e家果個你,一唔中意就會罵我,,推我,,,

e家果個你只會釘耳洞,只會夾直頭髮,只會著d扮型既衫,,,,

e家果個你,,只會訓交,,,,,只會罵人

我真係覺得好寂寞,,我完全feel唔到自己係度拍緊拖...

放假,,我好期待你接我收工,,,

好同你點點點,,,去邊玩去邊行,,,

夜晚,,我好想同你食宵夜但你,,只顧著自己,,,,,

身為一個[女人],

會選擇激情or長情?!

要一個識哄你既男人?!

or   

要一個已經習慣你既男人?!



2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


2008-03-26 分類: 未分類

又幾日冇打日記ah,,,*

返工又冇時間打,,,,好多野做,,,

成日都唔得閒打,,, >__<

前幾日放左2日假,,,

去左=老公度=!!!又出左葵芳,荃灣行街街!!!!!

好想唔洗做野,,日日都可以同老公一齊!!!

[[[happy]]]

尋日11倉果個女仔請我飲[[雜果賓治]]ah"*

返工真係好開心,,,,愈黎愈 唔捨得 唔做啦!!!

哈哈"希望快D出糧na* [ 期 待 5 號 ]

 

我好想你真係可以乾淨D*可以成日沖涼...

好想你唔好留長頭髮,,因為真係好難睇,,,,

好想你唔好成日露底出黎,,,因為好核突,,,

好想你食小D煙,,因為你一食煙我訓交果時就透唔到氣*

好想你唔好留指甲,,就算留都要乾淨D,,唔好全部都有黑邊,,,

好想你對我好D,,比D驚喜我,,比D節目我,,,比D小禮物我,,,,,*



2008 年 3 月 23 日  星期日   晴天


2008-03-23 分類: 未分類
1/你現在有愛著1個人嘛?
            有ah*XD.
2/愛的程度怎去形容? 
            自己都唔知道咩程度>W<
3/他/她和你的現時關係是什麼? 
            男女朋友Law!
4/你和他/她何時(年月日)相識?
             [2003-09-01]
5/記得大約時間嗎?
              早上7點幾''
6/第一次相識的地方?
              學校…
7/第一個眼神有怎麼的感覺? 
              心跳加速..
8/對方的第1個印象給你是怎樣的?
              好花心..
9/第一個感覺他像什麼/像誰似的?
              冇...似佢自己..
10/第一眼有好感嗎?
               ok既,,
11/誰開口和對方先談話的?
               佢!!!
12/第一次見面後有無有留下聯絡資料?
               冇ar..
13/你問他/她的還是他/她主動問你呢? 
             其他人問的,,
14/交換了電話號碼還是msn/icq…?
         電話no.
15/交換了後的感覺怎樣?
                 好緊張,,,>_<
16/感覺對方對自己有沒有好感哩?
         有ah...
17/你們相識多久開始差不多每天的傾電話?
半個月左右na..
18/ sms,網上傾或是電話傾多?
電話多d,,,
19/ 對方望著你時,你會避嗎? 
 會嫁,,怕羞ma,,,
20/ 他/她能給你過電的感覺嗎?程度怎樣?
有ah,,,100%...
21/ 你們最長的通話時間可達至多少時?
2個鍾左右ah!!
22/ 最初對方的名字在你電話裡是什麼?
全名,,,
23/ 現在又沒有改了別的名字在手機裡?
e家緊係打[老公]na,,,
24/ 平時你會怎樣叫他?
老公,,,洪仔,,張庄洪,,等等
25/ 他/她有沒有其他花名?
洪仔囉,,
26/ 他/她的星座是?
 金牛座,,,,
27/ 他/她年齡跟你差多少?
 佢大我4年嫁,,,,
28/ 他/她最吸引你的部位?
  冇wor,,,
29/ 用一種水果/食物來形容他
諗唔到,,,
30/ 為什麼用這樣的食物來珍容他?
//
31/ 一首歌一個故事,聽什麼歌你1定想起他?
我是真的真的好愛你
32/ 你和他/她有什麼相似的地方?
 冇度似嫁,,但身邊d人成日話我地好似樣
33/ 你和他/她有什麼很極端的地方?
性格
34/ 你最想像他/她什麼?
想好似佢咁瘦
35/ 你覺得他的優點是?
勤力,,,
36/ 你覺得他的缺點是?
成日講大話,,,個口成日罵人,,,,
37/ 他/她喜歡的歌星/音樂類型是什麼,你知道嗎?是什麼?
punkpunk地果d feel
38/ 有沒有跟他/她吵罵過?
緊係有啦,,,,
39/ 吵的次數多嗎?
多到數唔到
40/ 最耐隔幾多天和好?
一日之內都會好返嫁啦!!
41/ 是誰先氹誰?
我哄佢多d囉,,><
42/ 你們同樣愛吃的東西?
串燒,,,打邊爐,,有好多wor,,,
43/ 有沒有東西大家同一樣的討厭?
冇,...
44/ 有沒有什麼他很怕,但你不怕?是什麼?
冇啊,,,佢好大瞻既,,
45/ 現時的關係用季節形容(春/夏/秋/冬) ,你認為會是?

46/ 承上題,為什麼?
好平淡,,好舒服既感覺
47/ 用一首歌形容你們現時的狀況
[值得]
48/ 你們最長時間沒找相方是多少?
唔記得lu,,,
49/ 不見對方多久,你會感覺不自然?
唔見佢一日已經會覺得
50/ 你愛他/她, 愛得自然嗎?
好自然,,,
51/ 你覺得自己一天用了多時間在對方身上?
24小時囉,,,
52/ 發夢見到他/她嗎?
夢見過,,,
53/ 承上題,發過多少次?
好多次,,,多到數唔到
54/ 是惡夢,甜夢還是綺夢?
樣樣都試過,,,
55/ 有沒有去過相方的家?
去過,,,,
56/ 最怕對方話你什麼?
話我肥-.-
57/ 用顏色形容你們的關係
白色
58/ 對方令你最傷心的1件事
佢有第2個
59/ 對方令你最感動的1件事
有次我嬲,一個人走左,,佢周圍搵我,,,
60/ 他最可愛的時候是?
怕我嬲既時候
61/ 他像你理想中的對象相似程度?
50%咋,,,
62/ 他能達到你的條件有什麼?
對我好,,,個樣ok,,,
63/ 知道你是對方第幾任情人?
太多女啦佢,,佢自己都唔知
64/ 他是情聖嗎?
係,,係大情聖>.<
65/他和你一起經常到的地方/地區?
東涌,,荃灣,,,
66/ 他和你合唱過那首歌?
好小合唱,,,,
67/ 他和你最常到那裡進餐?
m記囉,,,荃灣xx酒樓打邊爐,,,
68/ 和對方的朋友熟嗎?
ok啦,,,
69/ 喜歡跟對方的朋友見面嗎?
中意ah"*
70/ 對方有日記嗎?
冇ah,.,佢好懶打,,,
71/ 冷戰過嗎?分開一段時期嗎? 有幾耐?
分開過一個月多d,,
72/ 冷戰後令大家進步/原地/退步?
緊係進步左na-
73/ 愛自己多還是愛他多? (老實作答)
有時緊係愛自己多d na,,又時又愛佢多d,,,
74/ 大家曾經有沒有談婚論嫁?
有ah,,
75/ 你們相愛多久到現時?
4年幾lu,,,*
76/ 在你們的關係裡,有介紹人嗎,是誰?
可以話有既,,,係[烏瑩]
77/ 對方為你改變了的是什麼?
冇再出去玩,,,
78/ 當你感到對方的改變,你會感到怎樣?
[開心]
79/ 你們第一個單獨約會是做什麼事情的?
唔記得LU!!
80/ 你們會為大家的爭吵找解決方法嗎,是誰主動?
冇方法GE,,但通常都係我哄佢既,,,,
81/ 送給第1份的東西是什麼(無論小禮物都計算在內)
咁耐,,真係唔記得,,,
82/ 知道對方的著衫喜好嗎? 什麼style?
型D果D掛,,
83/ 對方想你改變什麼?
想我瘦D,,唔好咁煩掛
84/ 你改變到嗎?
好難改到既,,,>W<
85/ 出現過第三者於你們的關係嗎?
大把啦,,,
86/ 如果日後會有這樣的出現,而第三者是對方的,你會怎樣處理?
我會殺左佢,,,>_<
87/ 你覺得和對方夾的程度達至%百份次幾?
70%左右,,,
88/ 你們有去過旅行嗎? 那裡? 計劃過嗎?
冇嫁,,,冇錢MA!!
89/ 拖著對方的感覺會是?
有時好SWEET..有時覺得好討厭,,
90/ 最喜歡對方怎樣的吻自己?
冇所謂
91/ 最喜歡對方著什麼顏色的衫/褲?
白色
92/ 和對方過得最開心的日子是?
放假果時!!!!!!
93/ 一起過得最快樂的節日是?
去睇戲去唱K,,但好小可,,
94/ 最不能接受對方對你的行為/說話?
對我講粗口(但佢成日講嫁)
95/ 最不想對方看見自己什麼時候?
冇嫁,,,咩樣都睇過,,,
96/ 對方最sweet的一句說話/sms
唔記得l,,,
97/ 想和對方的將來以後會是?
開心既,,有d錢用既,,舒服d既,,,
98/ 最能影響你們的關係會是那個人?
我老母/第3者,,,
99/ 對上一次和對方說我掛念你/我喜歡/我愛你是何時?
幾個鍾之前,,,
100/ 做完100問了,現在你最想跟他說什麼呢?
你唔好再溝女啊!!!!!!!!!!!!!!!!!


2008-3-22 分類: 未分類

金日可能因為落雨既關係,,所以特別好訓,,,所以訓到3點幾,,,kaka

不過因為係公眾假期,,,所以好小野做,,,小野做到有d悶,,,><"

`不過有時突然有好多人黎登記,,,搞到有d累,,

因為金日得我一個人返咋,,,

金日好開心ah!!好彩冇唔做咋,,,

因為11倉果個女仔請我食朱古力ah*

 

yeah!!!!!!!!!!!!!!連放2day!!!玩盡佢先!!!kaka"*



kaman0709
暱稱: ;,`|MeloDy,◆;:
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 381
留言總數: 70
今日人氣: 0
累積人氣: 6717