
琴晚我同牙妹六點都仲訓唔著..就勁打比人叫人起身..笑到冇氣*3* Then兩點到先訓醒..敏果D就打黎..話要打麻雀YOHO!!!!!! 跟住鳳宜話想睇碟-_-''佢就去左租碟.. 又幫我買野食上黎..真好人..THX Q>333<'' 上到黎都冇睇到碟就打麻雀-_-''鳳宜勁係度搞串.. 之後都冇咩心機打..所以就冇打錢..打打下又鋤Dee....... 又傾下計..講起佢都憎\_/跟住玩到六點到就返屋企嚕*3*
- 我妒忌!? - 因為你!? - 咩質地!? - 咩樣子!? - 咩身形!? - 咩心地!? - 好嘔心!! - 死奸西!! - 喊!? - 博同情!? - 你折墮!? - 抵撚死!!
- 報應!! - 報應!! - 報應!! - 報應!! - 報應!!
攬住你!? 好似!? 攬住隻馬騮!? 岩聽!! 頂癮*3* |