`[驟來].. 才能提示真愛確實存在                  ``30-07-2006

 

 
 
kaman0714

Name::  MAN*3*  Birthday:: 14/7/1991 Gender:: Female

 

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 
:: 最新日誌 ::

6/8
4/8
3/8
2/8
31/7

 

 

 30/07

 

    *Boring  Day           *是永不更改 我願意給你愛                                         風霜都替你遮蓋
你會看清楚 和了解我 未被人潮掩蓋
若你不安心 我做你的浮台                                         沖不散對你的
世界有色彩 憑這點愛                                            可否捉緊我齊齊來跨過 [小障礙]



 28/07

 

今日3點到先起身-_-''跟住都冇出到去..成日係冇野做-_-''

- 食野!!                                                  - 訓覺!!                                                  - 睇碟!!                                                  - 傾電話!!

屋企Super悶-_-''又落雨..心情低落曬曬曬*3*

魔怪屋..我要睇*W*



 27/07

 

請輸入瀏覽密碼:  


 26/07

 

         

 

琴晚我同牙妹六點都仲訓唔著..就勁打比人叫人起身..笑到冇氣*3*                           Then兩點到先訓醒..敏果D就打黎..話要打麻雀YOHO!!!!!!                                跟住鳳宜話想睇碟-_-''佢就去左租碟..                                         又幫我買野食上黎..真好人..THX Q>333<''                                      上到黎都冇睇到碟就打麻雀-_-''鳳宜勁係度搞串..                                    之後都冇咩心機打..所以就冇打錢..打打下又鋤Dee.......                                 又傾下計..講起佢都憎\_/跟住玩到六點到就返屋企嚕*3*                                 

- 我妒忌!?                                                     - 因為你!?                                                     - 咩質地!?                                                     - 咩樣子!?                                                     - 咩身形!?                                                     - 咩心地!?                                                     - 好嘔心!!                                                      - 死奸西!!                                                      - 喊!?                                                       - 博同情!?                                                     - 你折墮!?                                                     - 抵撚死!!                                                      

- 報應!!                                                       - 報應!!                                                       - 報應!!                                                       - 報應!!                                                       - 報應!!                                                      

攬住你!?                                                     好似!?                                                      攬住隻馬騮!?                                                   岩聽!!                                                      頂癮*3*



 25/07

 

        

今日2點到先起身..BECOX琴晚7點到先訓..                                      跟住食野..食彈牙米線..XD                                             唔知點解哩排唔想食野成日訓唔著..想點!?想點!?想點!?                             食完玩電腦果D喇..跟住六點半去打邊爐 YOHO*3*                                   5點到沖涼整野果D喇..之後嘉黎左我屋企..                                      整完就一齊落去..等齊就去搭巴士-_-''                                         上到巴士..勁大風..吹到我想嘔..又有陣屎味..咩料子!?                               去到沙田行左陣-_-''就到果間什麼酒樓..                                        就點野食..D野都幾美味-V-''                                             鳳宜同蘇楓飲酒..飲到塊面紅到出屎-_-''                                        不過之後都冇乜野-333-''                                              食完個陣..勁同鳳宜&敏係度搞串..                                          比鳳宜打到我隻腳紅曬又痛..過火-_-''頂你個屎忽..XD                                  食完就搭巴士返太和喇..我同嘉坐下面..                                        知道左嘉D大秘密..WOWO>v<''                                           返到去企左係亨和樓下好耐..                                            嘉又驚比佢老豆見到..好陰公/~\所以佢勁燥底囉=.=''                                  企左好耐..我同嘉去左許留山..                                            冇幾耐敏黎左..食完..BACK HOME  ''