係琴日知道Alan做埋下星期六日就唔做了~
原因係顧唔到學業.....
唉!!!又走一個lu~
之後同Aris講,佢又話就黎唔做
唉!!!得返我一個啦(同其他人唔係咁熟)
攪到我都唔想做,我好攰呀!!!
現家比報告壓死,冇時間做>.<
但現家佢o地兩個走,我又唔想再係呢段時間走......
雖然唔係咁like某人,但我唔想攪到佢做唔切
不過知道Alan同Aris都話唔做....我有d不安~
或者因為得我一個同新人收c會收到好夜(我怕~)
冇左佢o地...我一定會做得唔開心....收c會收得好慢~
本身諗住做到新年前,現家做埋12月就會諗下係唔係時候走
我真係好攰啦!!!
同Alan一樣,我兩邊平衡唔到
學業成績係到退步中~
但奈何我冇$....我仲想搵多少少~
不過怎樣我也會以學業為重~
一但真係唔得...我一定會唔做~
|