| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 6 月 28 日 星期日  |
| 2009-06-28 |
分類: 未分類 |
明天畢業典禮了'
不想這麼快到高中呢...'
我還沒玩夠呀T^T
班主任又換了啦..三年了'
好不捨得...
不捨得他,,不捨得a班-v-
或者下一年我不再是a班呢...
S.A...
為了能留在a班...我要加油!!
下年有新同學啦"
全都是外校的..而且都是女生@v@5個丫@@
聽說她們都很厲害呢$v$
升到高一...沒有時間玩呢...嗚~
|
2009 年 6 月 20 日 星期六  |
| -v-'' |
分類: 未分類 |
今日真係好悶丫............
日日都係屋企訓教z z Z''

|
2009 年 6 月 17 日 星期三  |
北上消費;嘻'  |
分類: 未分類 |
岩岩先返到屋企-3-'
今天老媽籽心血來潮-v-'
話要北上食飯@@
發覺老媽也是很愛看卡通的@v@
要看完才去呢-3-'
今天收穫很豐富呢$v$
買33同鞋-v-'
累呢._.
跟住就去左一間野度食飯啦@@
去的途中...見到了老鼠- -'
仲有經過左一條河..
我丫妹話..佢驚有水鬼..
跟住我叫左一聲嚇佢@v@
佢即刻尖叫"嘻xdd
原本一開始我聽到老媽說:有機廚房的.\/.
點知去到,,,那裹寫着"有雞廚房"-0-
我o咀了=v= 哈;
食飽飽就去左焗油@v@
丫妹就剪頭髮^v^
吾知點解我有特別優待*v*
兩個人黎幫我吹頭;嘻'
真大牌呢-v-hehe'
差吾多12點先返屋企-3-' |
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | »
|