朝早唸住早d起身出去入數+買書
點知出左去,,行下行下`
發現冇帶戶口號碼-,-"
打比細佬sms比我/_\"
入完數就去買書`
點知又發現冇帶書單-_-"
好彩只系買1本書,,所以又問細佬啦
覺得自己好失敗廿/^\"
下就同蘋果去荃灣`=)
同apple買左個蜜蜂b duck* 好可愛丫`>w<
甘岩廣場有活動`
見到森美,狄以達同胡琳`=D