金朝明明要返去考listening`
我竟然醒左又訓返`,,
搞到冇返去~_~'
唉`,, 搞到又好似上年甘冇返學吾考試`
但系我金年明明想返學考試咖嘛-333333-"
算啦`,,刀過左`希望成績刀吾好太差啦`
=========================================
下就出左去mk`=]
出哂血-,-"
不過刀有1件吾太滿意-3-"
算啦` be happy* xd