kaman401
暱稱: `'*韓小CAT..]]''
性別: 女
國家: 香港
« June 2017 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
唱K...
我只可以說句【對不起...
嘔左4次...
分左手..
開心...]]''
文章分類
全部 (191)
訪客留言
Cialis Pour ... (Chassype)
Amoxil Dose ... (Chassype)
Precio Ciali... (Chassype)
Xenical Medi... (Chassype)
Pregnancy Ca... (Chassype)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 191
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 11600
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2004 年 11 月 3 日  星期三 晴天
**㎡>>﹏【陸運會既第1日℉▆▆/\/*`!||

今日係陸運會既第1日,,,,,,
1個字【悶】牙,,,,,*
我地坐到12點就走左喇,,,,*
我同yoyo過左海富搵佢地,,,,*
佢地要1點番學校,,,,,
我地去左西9尻行囉,,,,悶死me喇,,,,,diu
跟住去左挾糖,,,,,買栗子食,,,,去左m記坐,,,,,,
等埋佢地放學,,,,,我地過左廲閣坐,,,,,,悶爆囉,,,,*
番到屋企7點半,,,,,冇比人鬧囉,,,,yeah~*
牙俊又打比我囉,,,,,*
傾左陣電話口羅!!!!*
唉,,,,,

刊登時間︰2005-01-25 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 31 日  星期日 晴天
**㎡>>﹏【勁想搬出去住℉▆▆/\/*`!||

今朝佢打黎...果陣係8點幾...
佢由9點幾開始陪我...
陪到我5點幾...
好開心囉...
係牙肥屋企..
我係咁咬佢囉...
睇黎我真係鐘意左佢囉...*
不過番到屋企...係咁比人鬧囉..
我老母話唔理我wo..由得我係生定死wo..
我勁想搬出去住囉..*
屌..

刊登時間︰2005-01-24 11:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 30 日  星期六 晴天
**㎡>>﹏【同你出街街℉▆▆/\/*`!||

今日11點幾已經出左去lu...
去左網聚囉...
見到開始,夜玻璃,櫻月,翠月同天...
好開心囉...
雖然未見哂...
不過見到小小都好開心ge喇..
跟住去左旺角...佢遲到囉,,,哈∼*
係旺角睇佢地打機囉...
諗住話去既..點知牙成同牙保放我地飛機囉...屌
我地就去打邊爐囉...
跟住去左維多坐囉...*
我去左牙肥屋企囉...
佢番左屋企冇陪到我囉..*
佢話聽日陪我囉...*
我嬲左佢牙,,,嘻∼*

刊登時間︰2005-01-24 10:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 29 日  星期五 晴天
**㎡>>﹏【串miss℉▆▆/\/*`!||

今日係學校係咁屌d miss囉...
唉∼*
我好掛住你牙..你知唔撚知牙..?
盧文祖...*
男女男牙,,,
今日見家長囉...屌..*
喊左出黎...你知唔知牙..?
我發覺我自己開始鐘意你喇...盧文祖..*

刊登時間︰2005-01-24 10:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 25 日  星期一 晴天
**㎡>>﹏【開心℉▆▆/\/*`!||

今日...
又係學校癲囉,,,
好開心囉...哈∼
同左ar祖,yoyo,ar肥,ar保,少杰.....
去左旺角...佢地去左打機..
我地去左行街街...呵∼*
8點幾先番到屋企囉,,,*
        〝同牙祖1齊既第1日〞
 ---  
 
 

刊登時間︰2005-01-24 10:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 24 日  星期日 晴天
**㎡>>﹏【悶℉▆▆/\/*`!||

今日係屋企...
冇出到街囉..xdd
夜晚佢打比我囉...
12點幾果陣..佢又打比我...
佢話佢個fd係深水po見到我同條仔行到好埋...
點解你唔信我wo..?
唉∼*我真係好撚唔開心牙...
你知唔撚知牙..林嘉俊...?
我收左線..我喊撚左出黎牙,,,!
你又知唔撚知牙,..?
唉...*我唔知你有冇呃我囉...?
          
〝我以前是冠軍.點會慣做後備愛人〞

刊登時間︰2005-01-24 10:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 21 日  星期四 晴天
**㎡>>﹏【又癲℉▆▆/\/*`!||

係學校癲囉,,,,呵呵~*
放學果陣時,,,,我地係學校度做壁報囉,,,,,哈
yoyo話比我知,,,,ar祖想溝我wo,,,,*
哈∼*搞笑囉,,,,*
今日成9點先番屋企囉,,,,*
唉∼好掛住佢牙,,,,*
林嘉俊,,,,你係邊牙,,,,?
你知唔知我好掛住你牙,,,,!!

刊登時間︰2005-01-24 10:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 20 日  星期三 晴天
**㎡>>﹏【口咸℉▆▆/\/*`!|| 感動

今日又遲到囉,,,,**xdd
今日第3堂果時,,,,我地全部係咁屌尻miss so,,,,
唔係佢黑人憎,,,,我地洗屌尻佢牙,,,,佢都戇撚尻尻既,,,,*
返左黎屋企,,,,勁撚唔開心囉,,,,佢老味,,,,*
好撚唔開心牙,,,你知唔撚知牙,,,,林嘉俊,,,,*
唔想冇左你牙,,,,,真係好愛你囉,,,,*
唉∼*
又喊囉,,,,佢老味,,,,*

刊登時間︰2005-01-24 10:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 16 日  星期六 晴天
**㎡>>﹏【冇出到去℉▆▆/\/*`!||

今日爸爸番左黎,,,, *
爸爸去左買野番黎比我地食,,,,*
3點幾佢打比我,,,,*
問我想唔想落,,,,,*我話唔想,,,,*
佢咪係度屌尻我囉,,,,,*
我都冇玩過你,,,,,*
我係曾經鐘意過你,,,,,*
佢個fd話比我知,,,,*
佢喊左出黎,,,,叫我哄番佢囉,,,,*
原本佢個fd叫佢哄番我,,,,*
都冇用喇,,,,*對唔住牙,,,,*
牙成打比我,,,,,*話想同想番我1齊囉,,,,*
佢話佢等左2個月wo,,,,,*
【唔通我真係咁重要咩,,,,,?】
【係咪唔可以冇左我牙,,,,,?】
冇左我咪去搵個第2個囉,,,,
【我唔信你地唔可以囉,,,,*】
my老公11點半打比我牙,,,,*
因為佢岩岩訓醒,,,,*哈∼
我真係好愛你嫁,,,,老公,,,,*
1個月零3天,,,,,*
           時常發著惡夢有人搶去你
           其實很怕當你感情的後備 

刊登時間︰2005-01-24 10:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 15 日  星期五 晴天
**㎡>>﹏【係學校又發癲℉▆▆/\/*`!||

今日遲到囉,,,,,,xdd*
又係學校癲,,,,*
哈∼*不過又悶囉,,,,*
poi街Ling冇返囉,,,,*
放左學又去左許仲繩囉,,,,,*
我放尻牙輝飛機,,,,*
仲玩尻佢,,,,*我好衰囉,,,,*
牙俊打比我牙,,,,,,開心屎我喇,,,,*
佢終於叫我做老婆喇,,,,,*
嘻嘻∼*
今晚10點幾已經訓左lu,,,,*
因為勁累囉,,,,*

刊登時間︰2005-01-24 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 14 日  星期四 晴天
**㎡>>﹏【過左許仲繩℉▆▆/\/*`!||

今日家政堂囉,,,,,*
牙餅冇搵我既第2日囉,,,,,xdd
唔記得左發生咩事喇,,,,*
唔係訓覺,,,,就發癲ge喇,,,,哈∼*
放左學,,,,*過左許仲繩囉,,,,*
等埋佢地先過旺角囉,,,,*呵
有咁多人陪我行街,,,,有少少唔慣tim,,,,*
之前同牙餅行,,,,都係得2個姐,,,,*
但今日既然有5個人陪我行街囉,,,,*
買完去左公園坐左1陣咁大把啵,,,,,,*
唔撚比牙,,,,*哈
番到屋企成9點幾囉,,,,*
佢11點幾打比我,,,,*
我地傾電話囉,,,,唔抵得牙,,,,*呵
跟住就訓左覺lu,,,,*
同你1齊左1個月零1日,,,,,*
cat super love 俊 forever

刊登時間︰2005-01-24 10:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 13 日  星期三 晴天
**㎡>>﹏【係學校真頁口羅℉▆▆/\/*`!||

今日,,,,,係學校癲囉,,,,*
音樂堂果陣仲癲牙,,,,*
我地個個都有比人記名囉,,,,*
不過好好玩囉,,,,佢吹得我地漲咩,,,,*
哈∼*
放左學,,,,又比人留堂囉,,,,*
不過我地又係度玩牙,,,*xdd
跟住去左許仲繩囉,,,,*
yoyo等佢條仔牙嗎,,,,呵∼*
跟住我地去左西9行囉,,,,,*
又係咁悶囉,,,*簡直悶死我囉,,,,*
係西9發癲囉我,,,,*哈∼*
跟住去左麗閣坐,,,,,*
坐到8點幾先走牙,,,,*
番到黎成9點囉,,,,*
不過牙媽冇鬧牙,,,*
哈∼*
同左牙輝傾電話,,,,*
同你1個月喇,,,,,*好開心牙,,,,*

刊登時間︰2005-01-24 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 12 日  星期二 晴天
**㎡>>﹏【比人留堂口羅℉▆▆/\/*`!||

今日又比人留堂囉,,,,*
個miss衰囉,,,,好憎佢囉,,,,*
牙輝打左比我同我傾電話牙,,,,*
嘻嘻∼*xdd囉,,,,*
"丫俊”都有打比我牙,,,,*
開金十屎我喇,,,,*
12點幾就訓左喇,,,,*
愛既係丫俊,,,,,*

刊登時間︰2005-01-24 10:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 11 日  星期一 晴天
**㎡>>﹏【比人口卑口羅℉▆▆/\/*`!||

今日番學,,,,,冇遲到牙,,,,,xdd**
番左8堂訓左2堂咋,,,,幾乖,,,,*
之前番左8堂訓足8堂嫁,,,,,係咪乖左呢??**
哈∼*今日比人留堂囉,,,,*預左既,,,,,,*
放左學去左改裙囉,,,,同yoyo囉,,,,,,xdd*
改完我地去左西9果間m記食雪糕牙,,,,*
有2條女啤住我條裙囉,,,,,屌,,,,有咩好啤牙,,,,*
跟住去左富昌搭車囉,,,,,*
今晚受左【細輝】,,,,,*
但係佢唔理我囉,,,,,*
好憎你牙,,,,*佢話星期6入黎東涌陪我wo,,,,,*
佢又冇打比我喇,,,,,好唔開心牙,,,,,唉∼*
同你1齊28日喇,,,,,愛你愛你真係好愛你牙,,,,,丫俊***
                      █]癲*Cat*+←【字】

刊登時間︰2005-01-24 10:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 10 日  星期日 晴天
**㎡>>﹏【口咸℉▆▆/\/*`!||

今日1起身就玩2笠喇,,,*
玩玩下咪悶囉,,,,*
悶死我囉,,,,*
同左個細輝傾電話,,,*
佢勁搞笑囉,,,,*xdd**
笑死我喇,,,,佢話我把聲得意wo,,,*
同埋話想溝我wo,,,,*哈∼***
佢冇打比我囉,,,,*好撚憎你牙,,,,*
唉∼*
同你1齊左27日喇,,,,*
你知唔撚知牙,,,,*
今晚又喊囉,,,,,*好撚唔開心牙,,,,*
呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,*

刊登時間︰2005-01-24 10:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 9 日  星期六 晴天
**㎡>>﹏【老豆番左黎口牙℉▆▆/\/*`!||

今日老豆番左黎牙,,,,*
今日玩icq果陣,,,*
有條仔想溝我囉,,,,*>>>我冇受到囉<<<
佢仲咒我同丫俊散牙,,,,*
我d fd話【屌柒佢喇】,,,,咁講囉,,,,
哈哈∼*搞笑,,,,,*
佢有打比我牙,,,,*
佢話琴晚個無線電化冇電wo,,,,*
佢就黎生日喇,,,,*
我唔知送咩比佢牙,,,,*
佢同我講左d野牙,,,,*
不過唔知係唔係【真】囉,,,,,*
係【我愛你】牙,,,,xdd,,,,*
其實我想同佢講d野囉,,,*
就係,,,,【你知唔知我真係好愛你嫁】,,,,,*
但,,,,,我會搵機會講ge喇,,,,*
佢話1陣打比我,,,,點知冇囉,,,,*
係度玩chatroom囉,,,,,*
識左好多人囉,,,,*玩到1點幾先訓牙,,,,*
嘰嘰∼*

刊登時間︰2005-01-24 10:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 8 日  星期五 晴天
**㎡>>﹏【今日遲到口羅℉▆▆/\/*`!||

今日遲到囉,,,*
咪係去左食早餐囉,,,,*
遲左2堂tim,,,*
上左4堂,,,,,,訓左1堂,,,*
lunch後果2堂走左,,,,*
去左好mk打機囉,,,,悶爆∼*
跟住再番黎深水埗囉,,,,*
上左牙婆到買煙,,,,,*
見到我老味>>牙恩<<,,,,好耐冇見佢喇,,,,*
xdd,,,,*啜∼卜
6點幾番左屋企喇∼*
媽咪番左黎,,,,我地去左大家樂食野牙,,,*
食完番屋企果陣,,,,係樓下見到【牛牛】佢地,,,,,**
11點幾先番屋企囉,,,,,媽咪冇鬧牙,,,,*
yeah!*
佢有打比我牙,,,,,我仲以為佢唔打比我tim,,,,,*
傾左1陣,,,,,就,,,,,,,,,,,,,,,,,,,****
12點幾訓左lu,,,,,*

刊登時間︰2005-01-24 10:46 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 7 日  星期四 晴天
**㎡>>﹏【媽咪接我放學口羅℉▆▆/\/*`!||

今日係學校癲囉,,,**
媽咪又黎接我放學囉**
今日好似冇比人番堂囉,,,*
正喇**xdd",,,*
5點到就番到屋企lu,,,*
悶爆,,,,”
9點幾佢打比我牙,,,,*
好開金十牙”*
佢諗住轉過黎南華牙,,,,*
佢叫我幫佢問有冇位牙”
我驚佢轉到過黎比人"溝”牙*
不過佢有打比我就得ge喇**
*--*Cat Love  俊 Is Forever”∼*
                       Cat字

刊登時間︰2005-01-24 10:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 5 日  星期二 晴天
**㎡>>﹏【喊℉▆▆/\/*`!||

今日6點幾就起左身喇,,,,**
出左長沙灣搭車過屯門lu,,,,*
去到屯門9點1個字牙."""頂*
好早牙,,,,*牙俊9點5個字先到牙,,,,*
我地係到坐,,,,*跟住我地去左後樓梯影相相牙,,,,*
坐到我地2點幾走得wo,,,,*頂”""
跟住我地咪過左"葵芳"囉,,,,*
我地見到"司徒"囉,,,,*
跟住我地去左"機鋪"打機囉,,,,*
不過都係悶囉....*
7點幾就番屋企喇,,,,*
"""丫俊"""8點幾打比我牙,,,*
不過我當時食緊飯喇,,,,*
如果唔係,,,我同佢傾電話1定傾左好耐喇,,,,*
佢10點打左次比我囉,,,,*
不過佢話睇電視囉,,,,*算喇""""
佢打左比我都好ge喇*
10點4個字到喇,,,*
牙成打比我囉,,,,*我咪唔得閒囉,,,*
11點幾就訓左覺lu,,,,*
   ★°|!±我愛你牙****丫俊****°|!±★

刊登時間︰2005-01-24 10:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 4 日  星期一 晴天
**㎡>>﹏【喊℉▆▆/\/*`!||

今日咪又係照常返學,,,,
咪又係學校發癲,,,,,***
放左學,,,,,
過左去美孚,,,,,
係牙傑屋企囉,,,,,**悶爆**
我又同牙成講,,,,
我地做番朋友,,,,
佢唔肯wo***
唉,,,,,成撚日都話愛我,,,,**
有撚用咩,,,屌拿星***
返到屋企,,,,**
"丫俊"打比我囉,,,,*
我仲好鐘意你嫁,,,,*
你知唔知牙??
我真係唔想冇左你牙,,,,*
為左你,,,我真係咩都做得出嫁,,,,*
"丫俊"唔好離開我,,,,得唔得牙*
唉,,,,,同佢收左線,,,,*
我係tolita到係咁""喊""***
我真放唔底你牙,,,,,我唔想同你散牙***

刊登時間︰2005-01-24 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 10 月 1 日  星期五 晴天
今日係屋企

今日係屋企喇***
都冇出過街喇,,**
就連樓下都冇落牙...*
勁唔勁先,,,,*
今日問左牙青好多野囉,,,**
佢出面真係有女囉,,,*
不過有女唔係大撚哂囉,,,*
我真係好撚憎佢囉,,,*
今日成日都同牙傑傾電話囉,,,,,xdd'''''
好開心牙,,,,*
我仲同牙青幫我同佢講,,,,*
'''''''好多謝你比機會同你散囉''''''''''''
我真係好想咁講牙,,,**
証明我冇左佢唔係唔得囉,,,,*

刊登時間︰2005-01-24 10:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 9 月 28 日  星期二 晴天
去左bb蕉

今日放左學,,**
係細b屋企換左衫衫就出左街街喇*
我地去左石澳∼*
去到果度冇爐wo∼*
係果度見到銘仔,,,,*
仲見到小白牙,,,*
佢好得意嫁∼*
10點幾先有爐wo,,,*
11點幾同細b去左美孚,,,,*
人地要陪仔牙嗎,,,,*
牙添係大埔出番黎lu<**
跟住我地4個就入左屯門喇**
我地去左蝴蝶灣囉,,,,*
見到豪仔果d人囉,,,,*
5點幾就走左喇***
同細b去左肥婆屋企’’**
訓到2點幾囉,,,,*
肥花又請我地食野,,,,
又請我地打機wo,,,,*
都唔知佢做咩對我咁好囉,,,,*
哈∼*
係網吧果陣同牙成1齊囉,,,, *
不過覺得好快散囉,,,,*
5點幾就番左屋企喇∼*
*****好撚憎你囉,,,,拍拖唔1定要有性嫁,,,咁你去食撚屎喇,,,,,屌你老味個臭化西咩**
*****你出面有女大撚哂牙,,,,屌,,,,我夠有喇,,,,咁又點撚樣牙,,,,***

刊登時間︰2005-01-24 10:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 9 月 22 日  星期三 晴天
係學校發癲

今日係學校係咁癲囉,,,,*
正囉,,,,*
哈哈~~*
好開心牙,,,,*
同牙影,樂怡同鄧鄧鄧去食飯飯牙,,,,*
poi街ling又冇返wo,,,,*
不過佢都有黎接我放學囉,,,,*
我地1齊過葵芳囉,,,,*
正正爆牙,,,,*
哇卡卡''''''*
見到佢囉,,,,*
不過我係咁[[[[啤]]]]]住佢囉,,,,,*
見番[[[[[司徒]]]]]]]]牙,,,,,*
不過聽牙poi街ling講,,,,,*
話肥星比人打到牛lun哂底唔敢出街wo,,,,*
都唔知係咪既,,,*
好想知tim,,,,,*
哈,,,,,*
今日又飲酒又食煙囉,,,,*
正爆囉,,,,,*
哈∼*
6點幾果陣過左葵廣行左陣,,,,*
咪番家囉,,,,*幾乖''''*xdd
8點幾果陣佢打比我,,,,*
話6點幾果陣係'''天晶'''搵過我wo,,,,,*
哈∼*
10點幾同yoyo傾電話喇,,,,,*
yoyo話我癲左wo,,,,*
不過我都覺囉,,,,*嘻嘻∼*
差唔多11點打比佢囉,,,,*
唔lun得閒咪出聲囉,,,,*
屌拿媽,,,,*
就係咁多喇,,,,*
哈∼*今日算多日記ge喇,,,,*
yeah,,,,,***

刊登時間︰2005-01-24 10:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 9 月 20 日  星期一 晴天
比人留堂

今日番學遲到囉,,,,*
又比人番堂囉,,,,*
唉∼*
夜晚同佢傾電話牙,,,,*
開金十金十牙,,,,*
Love火暴you(嘉俊)1314
貓子(字)
刊登時間︰2005-01-24 10:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 9 月 18 日  星期六 晴天
去左葵芳串場囉...嘰嘰

今日出左去葵芳串場囉,,,,*
有人同我地影相相牙,,,,*
不過見佢唔到,,,,,,唉''''''
好lun唔開心牙,,,,*
不過今晚冇返屋企囉,,,,*
仲諗住去貝澳bbq姐,,,,,*
不過最後都去唔成囉,,,,,,*
屌,,,,,,*
去左牙敏屋企訓囉,,,,,*
係咁多喇,,,,,*
刊登時間︰2005-01-24 10:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 9 月 16 日  星期四 晴天
916

今日冇野做喇,,,,*
不過又去左補習囉,,,,,*
xdd,,,,*
牙ling今日冇番學仔囉,,,,,*
曳曳囉,,,,,*忽傾佢喇,,,,*
悶悶牙,,,,,,
今晚喊左出黎牙,,,,,*
喊到我對腫左囉,,,,,*
唉∼~*
不過佢都有打比我囉,,,*
果陣係點幾喇,,,,*
          Love嘉俊1314      
 
                            貓子[[[[[字]]]]]]] 

刊登時間︰2005-01-24 09:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 9 月 15 日  星期三 晴天
搵"老公仔"

*★/\/\▍▍▍9月15號 **...|/\/\*
我今日又冇遲到喇,,,,,*
今日放左學仔,,,,,
去左搵老公,,,,*
巧開金十牙,,,,,*
哇卡卡,,,,,*
不過佢成日都陪唔到我囉,,,,*
我地係新都會見番牙tim牙,,,,,*
好開心牙,,,,,***
我地又係葵廣見到血仔同佢個fd囉,,,,,*xdd,,,,,
同佢地傾計囉,,,*我同牙ling係葵芳又比人撩喇,,,,,*
頂,,,,*
6點幾至7點幾,,,,,佢陪左我1 陣,,,,,,*
不過佢又走左喇,,,,,*
起碼你有陪到我囉,,,,,xdd,,,,*
           已經愛定你''嘉俊''

刊登時間︰2005-01-24 09:29 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 9 月 13 日  星期一 晴天
同左"牙俊"1齊

今日,,,,,番學我冇遲到牙,,,,乖唔乖呢,,,,???
今日上p.e堂囉,,,,,冇帶衫囉,,,,,吹牙,,,,,**
聽人講,,,,徐文珍係學校打人wo,,,,,,激喇,,,,
最衰我冇睇到la,,,,,**
放左學,,,,去左葵芳囉,,,,,見牙青囉,,,,,
點知識左''牙俊''la,,*
肥婆出左黎喇,,,,,
yoyo同bebe係葵芳囉,,,,,
我地玩左''誠實''同''大膽''囉,,,,
''牙俊''鍚我1啖,,,,,冇野既都,,,,,
番屋企果陣,,,,佢打比我,,,,,
同我傾左陣電話,,,,,**
點知佢真係溝我囉,,,,,**
真係估唔到囉,,,,,***
不過都好開心牙,,,,,xdd'''''''
咁我就同左佢1齊喇,,,,,,*

刊登時間︰2005-01-24 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 9 月 12 日  星期日 晴天
同臭西餅出街仔

今日出左街喇,,,,,,****
咪同牙餅囉,,,,,又遲到囉,,,,,,
跟住我地去左mk囉,,,,,
去左chi之堡囉,,,,**
係後樓梯堡煙wo,,,,,,*
等埋Q仔囉,,,,,***
去左潮特,,,,瓊華,,,IT,,,,,行囉****
悶囉.,,,,,*XDD''''''''''''''''''''''''
跟住咪落好旺角坐囉,,,,,****
又係悶囉,,,,,****冇幾耐,,,,,
番左屋企喇'''''''*
今日好乖囉,,,,,,幫媽咪手,,,,,,,*
牙成打比我wo,,,,,**
我問佢,,,,,我同你d感情係咪淡左,,,,*
佢話唔係wo,,,,,*
唉,,,,*是但喇'''''''''''''''

刊登時間︰2005-01-24 09:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2004 年 9 月 11 日  星期六 晴天
*911*

今日,,,,冇出到街喇,,,,,,
原本今日係出去嫁,,,,,
不過媽咪唔比我出,,,,,
咪唔出囉,,,,爸爸番左黎囉,,,,,
無拉拉做左''牙青''條女wo,,,,
牙成打黎話我囉,,,,
好lun唔開心牙,,,,,
買左m記番黎食囉,,,,,,
跟住咪玩電腦囉,,,,,
同細路感情好左牙,,,,,
Good左牙,,,,,***
哈∼*
覺得同牙成感情好似淡左lu,,,,,****
唔lun知點解wo又,,,,,,****
唉.,,,,,*不過算喇,,,,,***

刊登時間︰2005-01-24 09:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]