| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2004 年 11 月 3 日 星期三 |
 | |
| **㎡>>﹏【陸運會既第1日℉▆▆/\/*`!|| |
今日係陸運會既第1日,,,,,,
1個字【悶】牙,,,,,*
我地坐到12點就走左喇,,,,*
我同yoyo過左海富搵佢地,,,,*
佢地要1點番學校,,,,,
我地去左西9尻行囉,,,,悶死me喇,,,,,diu
跟住去左挾糖,,,,,買栗子食,,,,去左m記坐,,,,,,
等埋佢地放學,,,,,我地過左廲閣坐,,,,,,悶爆囉,,,,*
番到屋企7點半,,,,,冇比人鬧囉,,,,yeah~*
牙俊又打比我囉,,,,,*
傾左陣電話口羅!!!!*
唉,,,,,
|
| 刊登時間︰2005-01-25 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 31 日 星期日 |
 | |
| **㎡>>﹏【勁想搬出去住℉▆▆/\/*`!|| |
今朝佢打黎...果陣係8點幾...
佢由9點幾開始陪我...
陪到我5點幾...
好開心囉...
係牙肥屋企..
我係咁咬佢囉...
睇黎我真係鐘意左佢囉...*
不過番到屋企...係咁比人鬧囉..
我老母話唔理我wo..由得我係生定死wo..
我勁想搬出去住囉..*
屌..
|
| 刊登時間︰2005-01-24 11:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 30 日 星期六 |
 | |
| **㎡>>﹏【同你出街街℉▆▆/\/*`!|| |
今日11點幾已經出左去lu...
去左網聚囉...
見到開始,夜玻璃,櫻月,翠月同天...
好開心囉...
雖然未見哂...
不過見到小小都好開心ge喇..
跟住去左旺角...佢遲到囉,,,哈∼*
係旺角睇佢地打機囉...
諗住話去既..點知牙成同牙保放我地飛機囉...屌
我地就去打邊爐囉...
跟住去左維多坐囉...*
我去左牙肥屋企囉...
佢番左屋企冇陪到我囉..*
佢話聽日陪我囉...*
我嬲左佢牙,,,嘻∼*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 29 日 星期五 |
 | |
| **㎡>>﹏【串miss℉▆▆/\/*`!|| |
今日係學校係咁屌d miss囉...
唉∼*
我好掛住你牙..你知唔撚知牙..?
盧文祖...*
男女男牙,,,
今日見家長囉...屌..*
喊左出黎...你知唔知牙..?
我發覺我自己開始鐘意你喇...盧文祖..* |
| 刊登時間︰2005-01-24 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 25 日 星期一 |
 | |
| **㎡>>﹏【開心℉▆▆/\/*`!|| |
|
今日...
又係學校癲囉,,,
好開心囉...哈∼
同左ar祖,yoyo,ar肥,ar保,少杰.....
去左旺角...佢地去左打機..
我地去左行街街...呵∼*
8點幾先番到屋企囉,,,*
〝同牙祖1齊既第1日〞
|
---
| |
|
| | |
| 刊登時間︰2005-01-24 10:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 24 日 星期日 |
 | |
| **㎡>>﹏【悶℉▆▆/\/*`!|| |
今日係屋企...
冇出到街囉..xdd
夜晚佢打比我囉...
12點幾果陣..佢又打比我...
佢話佢個fd係深水po見到我同條仔行到好埋...
點解你唔信我wo..?
唉∼*我真係好撚唔開心牙...
你知唔撚知牙..林嘉俊...?
我收左線..我喊撚左出黎牙,,,!
你又知唔撚知牙,..?
唉...*我唔知你有冇呃我囉...?
〝我以前是冠軍.點會慣做後備愛人〞
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 21 日 星期四 |
 | |
| **㎡>>﹏【又癲℉▆▆/\/*`!|| |
係學校癲囉,,,,呵呵~*
放學果陣時,,,,我地係學校度做壁報囉,,,,,哈
yoyo話比我知,,,,ar祖想溝我wo,,,,*
哈∼*搞笑囉,,,,*
今日成9點先番屋企囉,,,,*
唉∼好掛住佢牙,,,,*
林嘉俊,,,,你係邊牙,,,,?
你知唔知我好掛住你牙,,,,!! |
| 刊登時間︰2005-01-24 10:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 20 日 星期三 |
 | |
**㎡>>﹏【口咸℉▆▆/\/*`!||  |
今日又遲到囉,,,,**xdd
今日第3堂果時,,,,我地全部係咁屌尻miss so,,,,
唔係佢黑人憎,,,,我地洗屌尻佢牙,,,,佢都戇撚尻尻既,,,,*
返左黎屋企,,,,勁撚唔開心囉,,,,佢老味,,,,*
好撚唔開心牙,,,你知唔撚知牙,,,,林嘉俊,,,,*
唔想冇左你牙,,,,,真係好愛你囉,,,,*
唉∼*
又喊囉,,,,佢老味,,,,*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 16 日 星期六 |
 | |
| **㎡>>﹏【冇出到去℉▆▆/\/*`!|| |
今日爸爸番左黎,,,, *
爸爸去左買野番黎比我地食,,,,*
3點幾佢打比我,,,,*
問我想唔想落,,,,,*我話唔想,,,,*
佢咪係度屌尻我囉,,,,,*
我都冇玩過你,,,,,*
我係曾經鐘意過你,,,,,*
佢個fd話比我知,,,,*
佢喊左出黎,,,,叫我哄番佢囉,,,,*
原本佢個fd叫佢哄番我,,,,*
都冇用喇,,,,*對唔住牙,,,,*
牙成打比我,,,,,*話想同想番我1齊囉,,,,*
佢話佢等左2個月wo,,,,,*
【唔通我真係咁重要咩,,,,,?】
【係咪唔可以冇左我牙,,,,,?】
冇左我咪去搵個第2個囉,,,,
【我唔信你地唔可以囉,,,,*】
my老公11點半打比我牙,,,,*
因為佢岩岩訓醒,,,,*哈∼
我真係好愛你嫁,,,,老公,,,,*
1個月零3天,,,,,*
時常發著惡夢有人搶去你
其實很怕當你感情的後備
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 15 日 星期五 |
 | |
| **㎡>>﹏【係學校又發癲℉▆▆/\/*`!|| |
今日遲到囉,,,,,,xdd*
又係學校癲,,,,*
哈∼*不過又悶囉,,,,*
poi街Ling冇返囉,,,,*
放左學又去左許仲繩囉,,,,,*
我放尻牙輝飛機,,,,*
仲玩尻佢,,,,*我好衰囉,,,,*
牙俊打比我牙,,,,,,開心屎我喇,,,,*
佢終於叫我做老婆喇,,,,,*
嘻嘻∼*
今晚10點幾已經訓左lu,,,,*
因為勁累囉,,,,*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 14 日 星期四 |
 | |
| **㎡>>﹏【過左許仲繩℉▆▆/\/*`!|| |
今日家政堂囉,,,,,*
牙餅冇搵我既第2日囉,,,,,xdd
唔記得左發生咩事喇,,,,*
唔係訓覺,,,,就發癲ge喇,,,,哈∼*
放左學,,,,*過左許仲繩囉,,,,*
等埋佢地先過旺角囉,,,,*呵
有咁多人陪我行街,,,,有少少唔慣tim,,,,*
之前同牙餅行,,,,都係得2個姐,,,,*
但今日既然有5個人陪我行街囉,,,,*
買完去左公園坐左1陣咁大把啵,,,,,,*
唔撚比牙,,,,*哈
番到屋企成9點幾囉,,,,*
佢11點幾打比我,,,,*
我地傾電話囉,,,,唔抵得牙,,,,*呵
跟住就訓左覺lu,,,,*
同你1齊左1個月零1日,,,,,*
cat super love 俊 forever
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 13 日 星期三 |
 | |
| **㎡>>﹏【係學校真頁口羅℉▆▆/\/*`!|| |
今日,,,,,係學校癲囉,,,,*
音樂堂果陣仲癲牙,,,,*
我地個個都有比人記名囉,,,,*
不過好好玩囉,,,,佢吹得我地漲咩,,,,*
哈∼*
放左學,,,,又比人留堂囉,,,,*
不過我地又係度玩牙,,,*xdd
跟住去左許仲繩囉,,,,*
yoyo等佢條仔牙嗎,,,,呵∼*
跟住我地去左西9行囉,,,,,*
又係咁悶囉,,,*簡直悶死我囉,,,,*
係西9發癲囉我,,,,*哈∼*
跟住去左麗閣坐,,,,,*
坐到8點幾先走牙,,,,*
番到黎成9點囉,,,,*
不過牙媽冇鬧牙,,,*
哈∼*
同左牙輝傾電話,,,,*
同你1個月喇,,,,,*好開心牙,,,,*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 12 日 星期二 |
 | |
| **㎡>>﹏【比人留堂口羅℉▆▆/\/*`!|| |
今日又比人留堂囉,,,,*
個miss衰囉,,,,好憎佢囉,,,,*
牙輝打左比我同我傾電話牙,,,,*
嘻嘻∼*xdd囉,,,,*
"丫俊”都有打比我牙,,,,*
開金十屎我喇,,,,*
12點幾就訓左喇,,,,*
愛既係丫俊,,,,,*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 11 日 星期一 |
 | |
| **㎡>>﹏【比人口卑口羅℉▆▆/\/*`!|| |
今日番學,,,,,冇遲到牙,,,,,xdd**
番左8堂訓左2堂咋,,,,幾乖,,,,*
之前番左8堂訓足8堂嫁,,,,,係咪乖左呢??**
哈∼*今日比人留堂囉,,,,*預左既,,,,,,*
放左學去左改裙囉,,,,同yoyo囉,,,,,,xdd*
改完我地去左西9果間m記食雪糕牙,,,,*
有2條女啤住我條裙囉,,,,,屌,,,,有咩好啤牙,,,,*
跟住去左富昌搭車囉,,,,,*
今晚受左【細輝】,,,,,*
但係佢唔理我囉,,,,,*
好憎你牙,,,,*佢話星期6入黎東涌陪我wo,,,,,*
佢又冇打比我喇,,,,,好唔開心牙,,,,,唉∼*
同你1齊28日喇,,,,,愛你愛你真係好愛你牙,,,,,丫俊***
█]癲*Cat*+←【字】 |
| 刊登時間︰2005-01-24 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 10 日 星期日 |
 | |
| **㎡>>﹏【口咸℉▆▆/\/*`!|| |
今日1起身就玩2笠喇,,,*
玩玩下咪悶囉,,,,*
悶死我囉,,,,*
同左個細輝傾電話,,,*
佢勁搞笑囉,,,,*xdd**
笑死我喇,,,,佢話我把聲得意wo,,,*
同埋話想溝我wo,,,,*哈∼***
佢冇打比我囉,,,,*好撚憎你牙,,,,*
唉∼*
同你1齊左27日喇,,,,*
你知唔撚知牙,,,,*
今晚又喊囉,,,,,*好撚唔開心牙,,,,*
呀呀呀呀呀呀呀呀呀呀,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 9 日 星期六 |
 | |
| **㎡>>﹏【老豆番左黎口牙℉▆▆/\/*`!|| |
今日老豆番左黎牙,,,,*
今日玩icq果陣,,,*
有條仔想溝我囉,,,,*>>>我冇受到囉<<<
佢仲咒我同丫俊散牙,,,,*
我d fd話【屌柒佢喇】,,,,咁講囉,,,,
哈哈∼*搞笑,,,,,*
佢有打比我牙,,,,*
佢話琴晚個無線電化冇電wo,,,,*
佢就黎生日喇,,,,*
我唔知送咩比佢牙,,,,*
佢同我講左d野牙,,,,*
不過唔知係唔係【真】囉,,,,,*
係【我愛你】牙,,,,xdd,,,,*
其實我想同佢講d野囉,,,*
就係,,,,【你知唔知我真係好愛你嫁】,,,,,*
但,,,,,我會搵機會講ge喇,,,,*
佢話1陣打比我,,,,點知冇囉,,,,*
係度玩chatroom囉,,,,,*
識左好多人囉,,,,*玩到1點幾先訓牙,,,,*
嘰嘰∼*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 8 日 星期五 |
 | |
| **㎡>>﹏【今日遲到口羅℉▆▆/\/*`!|| |
今日遲到囉,,,*
咪係去左食早餐囉,,,,*
遲左2堂tim,,,*
上左4堂,,,,,,訓左1堂,,,*
lunch後果2堂走左,,,,*
去左好mk打機囉,,,,悶爆∼*
跟住再番黎深水埗囉,,,,*
上左牙婆到買煙,,,,,*
見到我老味>>牙恩<<,,,,好耐冇見佢喇,,,,*
xdd,,,,*啜∼卜
6點幾番左屋企喇∼*
媽咪番左黎,,,,我地去左大家樂食野牙,,,*
食完番屋企果陣,,,,係樓下見到【牛牛】佢地,,,,,**
11點幾先番屋企囉,,,,,媽咪冇鬧牙,,,,*
yeah!*
佢有打比我牙,,,,,我仲以為佢唔打比我tim,,,,,*
傾左1陣,,,,,就,,,,,,,,,,,,,,,,,,,****
12點幾訓左lu,,,,,*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 7 日 星期四 |
 | |
| **㎡>>﹏【媽咪接我放學口羅℉▆▆/\/*`!|| |
今日係學校癲囉,,,**
媽咪又黎接我放學囉**
今日好似冇比人番堂囉,,,*
正喇**xdd",,,*
5點到就番到屋企lu,,,*
悶爆,,,,”
9點幾佢打比我牙,,,,*
好開金十牙”*
佢諗住轉過黎南華牙,,,,*
佢叫我幫佢問有冇位牙”
我驚佢轉到過黎比人"溝”牙*
不過佢有打比我就得ge喇**
*--*Cat Love 俊 Is Forever”∼*
Cat字
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 5 日 星期二 |
 | |
| **㎡>>﹏【喊℉▆▆/\/*`!|| |
今日6點幾就起左身喇,,,,**
出左長沙灣搭車過屯門lu,,,,*
去到屯門9點1個字牙."""頂*
好早牙,,,,*牙俊9點5個字先到牙,,,,*
我地係到坐,,,,*跟住我地去左後樓梯影相相牙,,,,*
坐到我地2點幾走得wo,,,,*頂”""
跟住我地咪過左"葵芳"囉,,,,*
我地見到"司徒"囉,,,,*
跟住我地去左"機鋪"打機囉,,,,*
不過都係悶囉....*
7點幾就番屋企喇,,,,*
"""丫俊"""8點幾打比我牙,,,*
不過我當時食緊飯喇,,,,*
如果唔係,,,我同佢傾電話1定傾左好耐喇,,,,*
佢10點打左次比我囉,,,,*
不過佢話睇電視囉,,,,*算喇""""
佢打左比我都好ge喇*
10點4個字到喇,,,*
牙成打比我囉,,,,*我咪唔得閒囉,,,*
11點幾就訓左覺lu,,,,*
★°|!±我愛你牙****丫俊****°|!±★
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 4 日 星期一 |
 | |
| **㎡>>﹏【喊℉▆▆/\/*`!|| |
今日咪又係照常返學,,,,
咪又係學校發癲,,,,,***
放左學,,,,,
過左去美孚,,,,,
係牙傑屋企囉,,,,,**悶爆**
我又同牙成講,,,,
我地做番朋友,,,,
佢唔肯wo***
唉,,,,,成撚日都話愛我,,,,**
有撚用咩,,,屌拿星***
返到屋企,,,,**
"丫俊"打比我囉,,,,*
我仲好鐘意你嫁,,,,*
你知唔知牙??
我真係唔想冇左你牙,,,,*
為左你,,,我真係咩都做得出嫁,,,,*
"丫俊"唔好離開我,,,,得唔得牙*
唉,,,,,同佢收左線,,,,*
我係tolita到係咁""喊""***
我真放唔底你牙,,,,,我唔想同你散牙***
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 10 月 1 日 星期五 |
 | |
| 今日係屋企 |
今日係屋企喇***
都冇出過街喇,,**
就連樓下都冇落牙...*
勁唔勁先,,,,*
今日問左牙青好多野囉,,,**
佢出面真係有女囉,,,*
不過有女唔係大撚哂囉,,,*
我真係好撚憎佢囉,,,*
今日成日都同牙傑傾電話囉,,,,,xdd'''''
好開心牙,,,,*
我仲同牙青幫我同佢講,,,,*
'''''''好多謝你比機會同你散囉''''''''''''
我真係好想咁講牙,,,**
証明我冇左佢唔係唔得囉,,,,*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 9 月 28 日 星期二 |
 | |
| 去左bb蕉 |
今日放左學,,**
係細b屋企換左衫衫就出左街街喇*
我地去左石澳∼*
去到果度冇爐wo∼*
係果度見到銘仔,,,,*
仲見到小白牙,,,*
佢好得意嫁∼*
10點幾先有爐wo,,,*
11點幾同細b去左美孚,,,,*
人地要陪仔牙嗎,,,,*
牙添係大埔出番黎lu<**
跟住我地4個就入左屯門喇**
我地去左蝴蝶灣囉,,,,*
見到豪仔果d人囉,,,,*
5點幾就走左喇***
同細b去左肥婆屋企’’**
訓到2點幾囉,,,,*
肥花又請我地食野,,,,
又請我地打機wo,,,,*
都唔知佢做咩對我咁好囉,,,,*
哈∼*
係網吧果陣同牙成1齊囉,,,, *
不過覺得好快散囉,,,,*
5點幾就番左屋企喇∼*
*****好撚憎你囉,,,,拍拖唔1定要有性嫁,,,咁你去食撚屎喇,,,,,屌你老味個臭化西咩**
*****你出面有女大撚哂牙,,,,屌,,,,我夠有喇,,,,咁又點撚樣牙,,,,***
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 9 月 22 日 星期三 |
 | |
| 係學校發癲 |
今日係學校係咁癲囉,,,,*
正囉,,,,*
哈哈~~*
好開心牙,,,,*
同牙影,樂怡同鄧鄧鄧去食飯飯牙,,,,*
poi街ling又冇返wo,,,,*
不過佢都有黎接我放學囉,,,,*
我地1齊過葵芳囉,,,,*
正正爆牙,,,,*
哇卡卡''''''*
見到佢囉,,,,*
不過我係咁[[[[啤]]]]]住佢囉,,,,,*
見番[[[[[司徒]]]]]]]]牙,,,,,*
不過聽牙poi街ling講,,,,,*
話肥星比人打到牛lun哂底唔敢出街wo,,,,*
都唔知係咪既,,,*
好想知tim,,,,,*
哈,,,,,*
今日又飲酒又食煙囉,,,,*
正爆囉,,,,,*
哈∼*
6點幾果陣過左葵廣行左陣,,,,*
咪番家囉,,,,*幾乖''''*xdd
8點幾果陣佢打比我,,,,*
話6點幾果陣係'''天晶'''搵過我wo,,,,,*
哈∼*
10點幾同yoyo傾電話喇,,,,,*
yoyo話我癲左wo,,,,*
不過我都覺囉,,,,*嘻嘻∼*
差唔多11點打比佢囉,,,,*
唔lun得閒咪出聲囉,,,,*
屌拿媽,,,,*
就係咁多喇,,,,*
哈∼*今日算多日記ge喇,,,,*
yeah,,,,,***
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 9 月 20 日 星期一 |
 | |
| 比人留堂 |
今日番學遲到囉,,,,*
又比人番堂囉,,,,*
唉∼*
夜晚同佢傾電話牙,,,,*
開金十金十牙,,,,*
Love火暴you(嘉俊)1314
貓子(字)
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 9 月 18 日 星期六 |
 | |
| 去左葵芳串場囉...嘰嘰 |
今日出左去葵芳串場囉,,,,*
有人同我地影相相牙,,,,*
不過見佢唔到,,,,,,唉''''''
好lun唔開心牙,,,,*
不過今晚冇返屋企囉,,,,*
仲諗住去貝澳bbq姐,,,,,*
不過最後都去唔成囉,,,,,,*
屌,,,,,,*
去左牙敏屋企訓囉,,,,,*
係咁多喇,,,,,*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 9 月 16 日 星期四 |
 | |
| 916 |
今日冇野做喇,,,,*
不過又去左補習囉,,,,,*
xdd,,,,*
牙ling今日冇番學仔囉,,,,,*
曳曳囉,,,,,*忽傾佢喇,,,,*
悶悶牙,,,,,,
今晚喊左出黎牙,,,,,*
喊到我對腫左囉,,,,,*
唉∼~*
不過佢都有打比我囉,,,*
果陣係點幾喇,,,,*
Love嘉俊1314
貓子[[[[[字]]]]]]]
|
| 刊登時間︰2005-01-24 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 9 月 15 日 星期三 |
 | |
| 搵"老公仔" |
*★/\/\▍▍▍9月15號 **...|/\/\*
我今日又冇遲到喇,,,,,*
今日放左學仔,,,,,
去左搵老公,,,,*
巧開金十牙,,,,,*
哇卡卡,,,,,*
不過佢成日都陪唔到我囉,,,,*
我地係新都會見番牙tim牙,,,,,*
好開心牙,,,,,***
我地又係葵廣見到血仔同佢個fd囉,,,,,*xdd,,,,,
同佢地傾計囉,,,*我同牙ling係葵芳又比人撩喇,,,,,*
頂,,,,*
6點幾至7點幾,,,,,佢陪左我1 陣,,,,,,*
不過佢又走左喇,,,,,*
起碼你有陪到我囉,,,,,xdd,,,,*
已經愛定你''嘉俊''
|
| 刊登時間︰2005-01-24 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 9 月 13 日 星期一 |
 | |
| 同左"牙俊"1齊 |
今日,,,,,番學我冇遲到牙,,,,乖唔乖呢,,,,???
今日上p.e堂囉,,,,,冇帶衫囉,,,,,吹牙,,,,,**
聽人講,,,,徐文珍係學校打人wo,,,,,,激喇,,,,
最衰我冇睇到la,,,,,**
放左學,,,,去左葵芳囉,,,,,見牙青囉,,,,,
點知識左''牙俊''la,,*
肥婆出左黎喇,,,,,
yoyo同bebe係葵芳囉,,,,,
我地玩左''誠實''同''大膽''囉,,,,
''牙俊''鍚我1啖,,,,,冇野既都,,,,,
番屋企果陣,,,,佢打比我,,,,,
同我傾左陣電話,,,,,**
點知佢真係溝我囉,,,,,**
真係估唔到囉,,,,,***
不過都好開心牙,,,,,xdd'''''''
咁我就同左佢1齊喇,,,,,,*
|
| 刊登時間︰2005-01-24 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 9 月 12 日 星期日 |
 | |
| 同臭西餅出街仔 |
今日出左街喇,,,,,,****
咪同牙餅囉,,,,,又遲到囉,,,,,,
跟住我地去左mk囉,,,,,
去左chi之堡囉,,,,**
係後樓梯堡煙wo,,,,,,*
等埋Q仔囉,,,,,***
去左潮特,,,,瓊華,,,IT,,,,,行囉****
悶囉.,,,,,*XDD''''''''''''''''''''''''
跟住咪落好旺角坐囉,,,,,****
又係悶囉,,,,,****冇幾耐,,,,,
番左屋企喇'''''''*
今日好乖囉,,,,,,幫媽咪手,,,,,,,*
牙成打比我wo,,,,,**
我問佢,,,,,我同你d感情係咪淡左,,,,*
佢話唔係wo,,,,,*
唉,,,,*是但喇'''''''''''''''
|
| 刊登時間︰2005-01-24 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2004 年 9 月 11 日 星期六 |
 | |
| *911* |
今日,,,,冇出到街喇,,,,,,
原本今日係出去嫁,,,,,
不過媽咪唔比我出,,,,,
咪唔出囉,,,,爸爸番左黎囉,,,,,
無拉拉做左''牙青''條女wo,,,,
牙成打黎話我囉,,,,
好lun唔開心牙,,,,,
買左m記番黎食囉,,,,,,
跟住咪玩電腦囉,,,,,
同細路感情好左牙,,,,,
Good左牙,,,,,***
哈∼*
覺得同牙成感情好似淡左lu,,,,,****
唔lun知點解wo又,,,,,,****
唉.,,,,,*不過算喇,,,,,***
|
| 刊登時間︰2005-01-24 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »
|