同學
今日同女朋友仔出左來玩..
去左影左張貼紙相,,架貼紙機都幾好玩,,背景是閃閃閃^^
好想約返以前d同學一齊玩..不過我唸都幾難了,
刊登時間︰2006-02-04 12:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
十蚊雞,廿蚊雞
6點起身,,返工,,,,,返到去,,做到死咁滯,,好彩都有利是豆下,,
發覺d女同事,,大部分都是十蚊雞,,d.男同事,大都數廿蚊雞,
放工..去左睇霍元甲..都幾好睇,,,不過d劇情就講得快左d..
打得好勁..不過就有點兒血腥......
刊登時間︰2006-02-03 10:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]