|
好濕
昨晚又發惡夢,,醒左聽到阿爸,阿媽係到鬧交,,唉唉,,
今日放學,,上d堂粉悶的,,a/c..,蘿/..-_-
a/c,,,,,,好唔鍾意計數,,,一見數 = 頭暈-- -
今日本身想去剪頭髮,,但阿爸唔俾= =..我想剪短的
今日好朋友同好朋友之間有少少.....希望冇事啦..^^"
好僧呢d天氣,,,搞到達地好溼,,好似岩岩拖完地咁,,,好痴,,,達左落地就慘>>>
時間會讓人看輕一切//卻終究無法看清一切//
刊登時間︰2005-02-04 06:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |