|
2007-06-13
終於都考完試了......
考完同牙海去左黃金 ....
行到好累去左地鐵站坐下打一陣nds,,點知走時連把雨傘都唔記得拎,,
行到好累..牙海終於買左隻game...終於唔再唸買邊一隻好
晚上9:00\..同y人,,6000蚊,,koey,,mac,細孖,牙森,牙強..牙新..牙貴,,牙海,,牙偉,,牙健..牙初,,
去了旺角打邊爐,,,kekee...3年來第一次出席咁多人的dinner.,,,我算是個稀客,,
哈哈,,好開心..雖然唔係食左好多野,,,同同班同學一起,,的感覺真好
不過,,本身有段牙mac好搞笑的movie...唔小心del左

一開蓋..同學係到爭食


牙mac..好飲得

可愛的y人.....

4兄第


kekee牙貴個樣好得意


y人好似傻左







刊登時間︰2007-06-14 11:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |