牙ro見到一個坐下來的一個人...叫牙y..
佢見到牙y就問佢..你做咩牙..做咩坐下來??
但係牙y冇答佢..但係就就好唔開心講::你唔好理我la..我冇野low...
不過牙ro一定唔會見到都唔理la
就同佢講..你有咩野心事..你唔怕同我講wo..
但係牙y都唔講..只係令一令頭
牙ro見到佢唔講野..就坐下來問下佢..牙y答咗佢.話:::我好唔開心牙,我都唔知點好牙
講真,我都冇咩朋友係同我一齊係真心..好似冇朋友一樣..
比你都會唔開心喇..係唔係???
牙ro見到佢都唔想今個頭上來..
so.牙ro就站起來講:::"""你同我站起來牙.講真牙..你一些是d咩牙...::""""
但係牙y真係唔想唸喇......
牙y就講..我都唔想唔開心牙...但係我好怕牙..好似咩都唔同咗...我都想有一個好好結局.......
牙ro講..你唔可以要個world就你..係你要就佢牙...有好多人都係今喇..哼..又唔見他們唔開心
你真係好傻...
牙y唸唸下又好似係wo
就冇去唔開心...因為佢相信..佢一定可以有能力..令自己開心...
牙y就問..我係唔係好傻牙...講一樣野給你牙..我唔開心..係因為我有一個dream..係好唔開心..
不過我冇同一個人講過....再次講一講.
enD~~
牙y係=我,牙key..
牙ro係=我自己想的....
唔知我又係唔係好傻la???? |