朋友囝; 白色情人節快樂;xd 今日; 9點幾起左身` 之後做功課; 牙哥出左去. 挽左陣電腦; 牙爸牙媽都出埋去` 得返我自己.孤獨老婆婆;0; 悶死`): 從前的溫馨沒了嗎;? 其實.你還愛我嗎;(?)