琴日3點幾去左清河搵丫晞; 等老公囝同佢既老公囝:] 之後佢地過到黎; 係清河坐` 坐到7點幾丫晞要返屋企*___* 之後我地去左上水; 坐左陣_樺樺同佢條仔過左黎` 之後我同老公囝挽左D低能野^___^ 好好挽;^0^ 之後樺樺同佢條仔返屋企; 丫晞就過左黎` 坐到10點幾11點; 我地就答車返屋企`
3個月拉:> 我愛老公囝;^___^