今日真係好累,琴晚去左家豪屋企打機打通頂!
番到屋企沖過涼都係唔夠醒神,好辛苦呀!
跟住sd左個sms比呀釗話今日唔番祟拜,
我話我琴日玩通頂唔番,我覺得我講呢句說話好唔負責!
每個星期日都要番嫁啦!
點解我係都要星期六先去玩通頂,今日跟本冇晒心情去聽道!
今日呀遠話呀釗佢好嬲,其實我都知咩事,
我知錯啦,我今日真係好想同呀釗講聲對唔住,
對唔住唔係因為佢嬲我,係我講左一d唔負責任既說話,
鄭錦雄呢排你搞咩呀!已經兩個星期冇留心聽道!
我唔想再係呢個"街段"兜圈,我要進入另一個"街段"
呢排做既野同自己既做法都好唔同,我從來都唔會去嬲人,
呢排覺得番教會已經係浪費緊我既時間,
我應該點做,邊個可以教我呀!
我而家覺得自己好孤單,好多負面既信息係我既腦海出現,
好辛苦!
我而家既感覺真係好唔知點咁,有人幫到我既就好啦!
好唔想面對屋企既事,所以每一日都玩到好夜先番! |