kami_123
暱稱: 琉
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
ただいま
お久しぶり
お久じふり
ラララ∼★
お知らせ
コメント
最近三個月尚無任何留言
每月文章
友達リスト
リング
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 236
留言總數: 412
今日人氣: 7
累積人氣: 3277
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 8 月 25 日  星期一   晴天


無珈琲因ge齋琲 分類: 普通野

呢牌好中2飲齋啡    不過飲得多比呀媽鬧-3-

heehee...

我發現左一種好似齋啡ge茶

登登登登....就係麥茶啦!

我試過加奶   都唔知叫珈啡定奶茶好-口-[大家可以試下  係有風險架  出事果陣我唔負責]

不過又比呀媽鬧:''沖到墨汁咁  無怪得你咁夜訓啦!''

真係好煩...

熱飲似茶  凍飲似齋啡

我中意凍飲用凍水沖

呀媽成日用熱水沖完用凍水溝稀    超淡... 

                                                                    END