呢牌好中2飲齋啡 不過飲得多比呀媽鬧-3-
heehee...
我發現左一種好似齋啡ge茶
登登登登....就係麥茶啦!
我試過加奶 都唔知叫珈啡定奶茶好-口-[大家可以試下 係有風險架 出事果陣我唔負責]
不過又比呀媽鬧:''沖到墨汁咁 無怪得你咁夜訓啦!''
真係好煩...
熱飲似茶 凍飲似齋啡
我中意凍飲用凍水沖
呀媽成日用熱水沖完用凍水溝稀 超淡...
END