今日已經可以好肯定同大家講,今朝醫院已經打電話比我話我有H1N1流感,之後我去醫院複診,見過醫生之後,醫生已經話我已經慢慢康復,休息多幾日就會冇事,大家可以放心,真係好多謝在msn同facebook問候過我D人。
睇完醫生之後以我性格當然唔會就咁回屋企休息啦,我就去左旺角行街同買野,沿途都有好多人打電話比我問我係唔係確診同問候我,呵呵!
到左旺角就當然要食食野啦,食完之後就去左買鞋,比大家睇下啦,我覺得幾靚呀2對。






有興趣+我facebook
名:Deep Ka Ming Ng
電郵搜尋:[email protected]留cm,plz=]














