|
今日七點三比廿蚊個電話嘈醒,,,,
問我番唔番學,,,
梗係唔番啦,,,,PE堂要同a班上喎,,,,
廢事比d百婆串,,,屌撚佢,,,,
跟住起屋企聽歌,,,睇電影,,,
勁無聊,,呀媽又話病唔比落街,,,,
起屋企又冇野做,,,
本身諗住去廿蚊屋企打機架嘛,,,
跟住on on下msn,,,見到占明on左,,,
原來佢又冇番,,,勁開心,,,,,,^^
之後十點幾Tiffany打黎,,,,=0=
跟住兩點幾到,,,,
廿蚊話落街去德昌果邊"睇野",,,
落到去,,,,,,發覺原來睇唔到,,,,,= ="
跟住等佢地放學,,,,去m記,,,
買左d野就走左,,,
番屋企,,,經過足球場,,,聽到有人...."何金玲"
跟住番屋企訓教,,,
|