我寫日記是我的前度女朋友叫我的!開頭我只是夫顯的太度去寫,但係我慢慢覺得寫日記幫我放開一天的唔開心和回想開心的事。
kammy0592
暱稱: 業性別: 男國家: 香港
MORE......
最新日誌
日誌分類
訪客留言
今日係星期日∼ 當然係我地哩d好學生努力做功課ge時候啦!! 早早我已經將功課做得七七八八啦∼ 今日喊左好耐。。。 隻眼都腫晒。。。 無啦...咩都無啦... 今日心情好差, 因為一個電話,, 點解你呢排咁惡,,, 點解你呢排同親我講電話都咁唔耐煩,,,, 點解呀,,,,, 究竟我同你之間發生左d咩事呀,,,, 係咪我地都變左,,,,,,,,,,,,
唉唉..今日8點比我屋企嘈醒了.. 之後又訓返lu..呵呵..訓到12:00起分啵∼ 很懶呢! 我估今日111111定定定好好好悶架啦... 今天好唔開心~發生了太多不如意的事 第一次從你口中聽到「顛婆」兩個字... 第一次你當我係女仔... 第一次想為你留長頭髮... 第一次可以諗d咁唔同0既野... 第一次感受到你care我..... 第一次咁開心.... 我認識的你不是這樣的, 現在的你,太恐怖,太可怕了 面對你,好驚的,唉.......演變成這樣為什麼呢?
今日調左位 悶左好多...×°慘慘×°_ 就咁又過一天喇.... 今日都冇咩野發生....─==≡≯ 愛得....幾深呢??? 我地有開心過~傷心過~痛苦過~吵架過!!!!-.-"我為左佢有畀手過!!!!!傷心的說話都講過!!!!=.=" 點解一次又一次咁痛苦傷心呢~?