今日 L.S. ok 啦~ ><
唔好講呢D刺,
講下點解我咁angry啦!!!!
今日落大雨,於是我同Gian, Vicki, Eva, Helen 一齊去左慈中
但係我食嘢個陣佢地就走左lu...
個 waiter D 態度真係好有問題!!~
仲有個早餐真係勁難食......
- 檸水冇檸檬味,好似糖水咁
- 沙嗲牛肉麵冇沙嗲味
- 我阿嫲隻手仲滑過D牛肉
食完之後,我去左行文具店。
買左一本Charmmy MEMO 同一卷Charmmy膠紙貼。
好靚呀 ~~
之後我搭小巴反屋企,
果陣個天仲好地地,當我入左lift,
出反黎嘅時侯,個天就好似倒水咁...... |