今日一醒就去睇初哥哥...
hee....好睇!
之後就開機啦∼
發現咁耐冇玩電腦都冇錯...
因為其實都幾悶又冇乜野玩∼
不過都開左成日機∼
下午果陣最恐怖∼
成個msn得我同仔仔∼
大家真係多節目....
留番我地2個.....
慘!!!
之後真係好悶∼
夜晚睇電視啦∼
【yummy yummy】應該幾好睇既∼
因為講野食既∼
【野蠻奶奶】覺得開始悶.....
之後就入番房...
繼續我既天下啦∼
原來蘇希打公啦啵!!!
後生細女咁捱得!!!
好牙!!!
得閒去探下佢!!!!
<--由蘇希到學曉!
pooh走左.............
我好掛住你架!!!!!
今日亞ling生日牙!!!!!

|