今日訓訓下...
媽咪叫左起身食早餐...∼
好耐冇食過早餐..∼
難得媽咪又咁有誠意買左豆腐花同包包番唻..∼
好好味牙呵!
食完睇MVP情人啦∼
之後又重播我要做MODEL啦啵∼
第3次睇呢部戲...
不過D笑位仲係好好笑∼!
然後過左一排...
1點9到睇我猜我猜我猜猜猜!
HEE...
牙雅番唻啦..∼
好好笑牙!
然後過左冇耐就溫書啦...
溫左一陣就心血來潮拎哂D日記出唻睇...
睇完就上左陣網...
然就沖涼..
食飯..
睇勁歌..
睇有招出招...
呵*
之後就好開心好開心啦!!!
因為...
AMERICAN OF THE NEXT TOP MODEL

有得睇啦...
不過好衰架...
D爆炸頭全部都入到圍...
D靚果D彼然俾人OUT左出局啵..∼
睇完就做功課啦..
做完就訓覺啦∼
|