宜家係學校既我,,,好吾開心吖....><"
因為就黎食Lunch,,,老公都冇望過我...冇同我講過野吖...!
我好唔開心吖!!明知今日放學陪吾到我...佢係米應該理下我吖...!!!
唉!!!算la!!打完呢次既日記,,,我諗我冇事既......""
柒豬豬-HeLlo KiTtY