___*█|]BABE` U HURT ME SO BAD`
[=曾經知您喜歡我__*
現在*只知自己每天同樣後悔地過"}}
 
 
 

                                                         
2006 年 3 月 15 日  星期三   晴天

悶....

宜家係學校既我,,,好吾開心吖....><"

因為就黎食Lunch,,,老公都冇望過我...冇同我講過野吖...!

我好唔開心吖!!明知今日放學陪吾到我...佢係米應該理下我吖...!!!

唉!!!算la!!打完呢次既日記,,,我諗我冇事既......""

2006-03-15 12:37 PM ##function_link##

                 柒豬豬-HeLlo KiTtY