___*█|]BABE` U HURT ME SO BAD`
[=曾經知您喜歡我__*
現在*只知自己每天同樣後悔地過"}}
 
 
 

                                                         
2006 年 2 月 19 日  星期日   晴天

誰說這世界沒有他? 我要親手創造神話

 ''||●和你牽手 只恐怕太荒謬﹏"

〞 [▌ °明明迷戀 然而又不知怎向你形容....

 

*!〃~×暗戀總好過明戀既,,,有陣時..我自欺欺人咁諗,,,會唔會係佢對我有好感佢先會同我玩呢~?由一個大家都唔識,,,做到好朋友...再做埋情人..會唔會又係我親手創造既神話吖..^^"如果日日都有佢陪住我玩...陪住我傾計就好啦++我有樣野想同你講:就係鍾意一個人唔會鍾意埋佢d成績架XD"成績好唔好唔緊要,,,最緊要既...係你對我好吖....只期望你唔好再傷我...己經夠啦~!我唔要你地男仔d甜言蜜語**只係要你一個...[[ I LOVE U ]]......... 

2006-02-19 11:19 AM ##function_link##

                 柒豬豬-HeLlo KiTtY