今日又要返學學吖+.+吾開針.........無啦啦上緊P.E堂,,,勁肚痛!!我諗頂埋個P.E堂就唔肚痛架la~但...點知買左野食,,,食左""仲肚痛得勁過之前@@打左鍾鍾....麥麥就帶左我去醫療室....上返課室又勁眼訓Zzz~根住咪訓lor~!!訓左30分鍾左右...彈返起身先記得我仲未做堂課---Pk LU~做做做!!!D字又超樣XD"卡卡/ . \。小息果陣,,,吾知佢做咩...成班人係到踢我個排球><我望住佢....佢同d人講話....唔好玩啦~佢嬲啦~^^。根住放左學又要抄書><"抄完打排球啦!!小余又話要中央睇下佢條仔係唔係到....唉++++我都想上去睇下佢係唔係到......點知...我地買緊野食果時....阿權無啦啦叫我...我望左後面,,,竟然俾我見到佢吖.........(開心死=3=")根住坐低睇佢打波^^有條4眼金魚佬,,,走埋黎唔知做乜""佢又行埋黎同我講叫我唔好釆佢就得啦~佢講左呢句之後......我當然覺得佢好care我la~但佢對我變化無常既**

|