___*█|]BABE` U HURT ME SO BAD`
[=曾經知您喜歡我__*
現在*只知自己每天同樣後悔地過"}}
 
 
 

                                                         
2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天

Today :

今晚巧Kai仙牙!!我估吾到佢同我1齊~仲拖埋我隻手tim~但...係只不過係5指緊扣炸!!!我同佢1齊~~好開心~~~

我問佢.....今次係咪最後1次拖手先?佢話...唔係....我問...真係?佢話....係牙....我話如果唔係咁點先.....跟住佢就話...你打死我lor~我知道佢只係小小....但我己經好開心~~因為可以同到自己鍾意既人1齊~好多人同我講....佢一定花心~但我吾聽!!!佢能夠陪我....拖住我....己經夠啦!!我知道佢錫我只不過係好小時間....同人1一齊既機會也不多~但我知佢同我一齊己經夠~~~

I don't care anymore! i LOVE u very much!!!

2005-12-25 11:37 PM ##function_link##

                 柒豬豬-HeLlo KiTtY