___*█|]BABE` U HURT ME SO BAD`
[=曾經知您喜歡我__*
現在*只知自己每天同樣後悔地過"}}
 
 
 

                                                         
2005 年 11 月 28 日  星期一   晴天

>< 熱情

今日返學好地地,,,放學果時發燒啵~!好辛苦牙~!但..我病病呢~有好多人關心我架~!令到我好開心牙~!但係我又想嘔又唔想嘔咁....真係好辛苦~!根住xxx走過黎攬住左我幾次話咩,,,我比D溫暖你,,,^^嗯嗯。佢地D人真係好關心我lor~!有個借衫比我tim~!做男仔做到佢地咁都算好架啦~!多謝唒你地牙!!Thz!跟住返到屋企....好鬼辛苦牙!!~!發燒呀!!勁頭痛牙!之後玩icq...佢話佢鍾意我...我覺得好意外lor~!但我都開心既~!

因為你地之前個個都話鍾意我...我唔知你地想點lor~!咁我見你地冇反應...咁我咪.......我係咪好賤格呀?咁係呀嗎...係你地一個2個係到拖...如果唔再鍾意我咪出聲lor~唔好再拖啦~!thx~!

2005-11-28 08:57 PM ##function_link##

                 柒豬豬-HeLlo KiTtY