___*█|]BABE` U HURT ME SO BAD`
[=曾經知您喜歡我__*
現在*只知自己每天同樣後悔地過"}}
 
 
 

                                                         
2005 年 9 月 20 日  星期二   晴天

整到我係中學第一次哭..... 呆滯

                司徒國良      

你條仆街仔!你唔識扮黑xx就咪扮la~

整到我比miss話唔可以同你玩!借書比我咪借lor!咁鬼大聲做咩ja!搞到我比人話!你知唔知我好憎你呀~!!!!返學比人屈!放學同人嘈!傾msn就比人hurt!玩夠我未呀!好好玩呀宜家!好煩呀你地!仲有d pk仔呀!返學唔好再整我啦下!唔好再整我d頭髮...唔係我即該告你地!我唔會再同你地玩!黑人憎!!!!

2005-09-20 09:23 PM ##function_link##

                 柒豬豬-HeLlo KiTtY