因為我今日要去覆診,所以請左假!不過今日真係好開心呀,個醫生同我講,話我好快就可以好似正常人咁行路喇~但係個醫生係咁逼我單腳站,搞到我隻腳好痛呀!隻腳係我H,我自己知自己事,我知道自己隻腳其實未夠力嫁,不過知道左呢個消息之,好開心~真係好想同人分享我H喜悅呀!