如果..
黑仔既只係一日
我諗我唔會大驚小怪咁打上黎(雖然有時真係會)
只不過當黑仔事件接二連三發生,
甚至一個禮拜,
甚至連續兩個禮拜呢~
首先~開學第一日~
事事不順意~
連個主席既位都會比人搶走,,
無言~
跟住就係上堂~
唔知點解上數學堂.
好似受佐詛咒~
梗係忍唔住傾計@@
中文堂~
不斷欠野- -
仲要係d不知所謂既野~
作文文件夾擺係locker~
改暑作~唔記得寫評語
file同埋note明明走之前諗住擺
最尾都係唔記得放係書包- -
英交堂~
成日都唔記得溫...
成日做錯野既- -
跟住校長時間~
又會講句"唔記得帶眼鏡"
都被人叫起身- -無奈極了..
最後成日比人問係咪真係講呢句..
更加被人笑- -
原來係校長get佐錯囉~
佢仲話唔會誤會人- -
咁宜家算係咩..
印象大打折扣...
老師當佐我係義工大使..
有義工活動就搵我宣傳...
對住個主席更加無奈..
個個都話老師偏心..
又會無啦啦成日唔記得野- -
仲無奈係..
同盧家民傳囉- -嘔血..
今日心儀對象~
都唔明d男仔做咩- -
個個都係︰長頭髮、合眼緣、傾得埋...
長頭髮??咁管住哂嫁- -
合眼緣??想寫令女咪寫囉- -掩掩飾飾
傾得埋..又唔係唔知你地d男係咩人- -
點傾..黎黎去去咪gme、粗口同埋黃色野--
點傾丫><救命~老師講得無錯~
中學係無咩機會搵到真愛- -
總括,..黑仔的我~
唔知幾時可以脫離黑仔既生活~
|