對住佢...
我都唔知點好
儘管係我~
都奈佢唔何
唔係佢比我更加野蠻
而係佢樣樣野都never mind
個時先激氣
又無d記性><
成日問番我轉頭
我女仔黎嫁嘛><
點好意思講
今日又話去邊><就咁sd佐個sms比我就算
點解次次都要叫我on
唔通我地之間只有on做聯繫
我唔係
結果~
我就叫佢睇得開心d
又無啦啦話嬲我- -
佢次次放我飛機
係都我嬲先><
仲有丫
當我sd比佢
話想講佢知我鍾意邊個
佢又問咩答案- -
當場嘔血
對住佢~遲早失血過多而死
sd完(為佐報仇~我話鍾意隻豬)
唔知佢知唔知~我話緊佢
跟住過佐好耐~
正當我灰心之時候
佢又話我點會鍾意隻豬
仲講話如果隻豬對我有好感咁點
個時~唉
無野好講
結果問番佢~
佢又唔應我
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------我諗搵哂全世界~
咁傻既人都係得我一個
竟然將幸福白白送比人
一句~
如果你最愛個個唔係我
我會祝福你同你最愛個個係埋一齊
哈哈~
結果換黎既係
一句thx
如果比我揀
我想要既係你
而唔係一句多謝
你可以比我揀多次嗎??
|