今日辰早同呀媽呀哥去睇戲
雖然仲好累[ - -
但係今日我等得太耐啦
無辦法~撐住
去到個到- -
apm個戲院果然正- -
mcl無得比xd
去到啦~見到好多人
入到場~
無咩人
點知~夠鍾1分鐘到- -
望番後面
爆哂- -
開場啦~
個男仔個首歌比我好深刻印象
真係好好聽呀
無幾耐~就黎到戲肉
去到星加玻個幕
個女主角好勁- -
成身除佐好多武器之外
仲帶到支超大支手槍...
成隻手臂咁粗..
收係大腿...唔敢相信
原來佢條褲真係武器...勁呀
最尾佢淨番件衫- -
原來下面有d隙...
比個單眼佬睇洩哂
個世界盡頭真係好鬼正...
整得好好~好有震擺感
呼~播佐2個幾鐘...
雖然長佐d~不過一d冷場都無
走既時候~去佐TOILET
點知- -原來套戲仲未播完..
好可惜~睇唔到10年後...
黎睇呢套戲真係抵呀
出去食飯- -
點知~呀媽話今日佛誕..
要食齋~嗚
不過算~D餸都唔難食
跟住又去佐大快活食野(中間隔佐D時間)
又夠呀媽去APM睇得陣 --
好累呀~出佐黎成日
我D功課仲未做完- -
死梗~
好彩做得哂~
不過好累呀~訓覺先XD
|