3月20日~~鍾意邊張相請留言或CM 下
今日細佬生日~講聲生日快樂~
上年就落雨~花展實在太多人了~ 選錯時間去~
又冇太陽 ~ 又驚遲去D花謝鬼晒~
放住咁多先~ 自己入相等睇~聽日入長洲拜山~搵日先upload 多D 相相~
p.s. 順路去埋次前講的嵐山料理食炸芝士(比多幾果芝士我~我唔要薯條得唔得!!)