金日6點30分起左身...
之後反到學校...
之後1課英文...悶..天日又要默英文
之後2課中文....呀sir係到話我地
之後一課細史...悶到
之後一課數學...正.呀sir正
之後食野啦
本身我地想食食個個...不話冇位..之後食2合
之後2課p.e
on9...我本身走左8個...個傻仔話我7個喎..o左..我行左8個好好啦...
之後又要跑過...e次一定得...行都行左8個
我跑咪30個
之後反黎...
玩左一埸信長....用明智....5個sm我先死...哈
玩左一埸勁舞...悶.唔玩
之後打e個qooza...冇啦
cmcmcmcm呀
|