|
2008 年 2 月 19 日 星期二  |
|
2008 年 2 月 17 日 星期日  |
|
2008-02-17 |
|
今日去左janice man個xanga度睇
佢真係好快就打左日記..
嘻嘻...
我尋晚開左兩個相簿啊..
係janice同埋stephy既相黎架
希望你地去睇下啦

係stephy的相耶...
唉...
又要番學啦......
好想死..
其實我唔係唔想番學
係因為我仲未搞掂d功課啊= =
(太懶了....................)
所以咪咩lo
|
|
刊登時間:2008-02-17 11:49 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2008 年 2 月 14 日 星期四  |
|
2008-02-14 |
|
好辛苦啊~
我一日到黑都要排戲
今日就要試着D戲服
竟然要着裙..
仲要係好似公主着果d衫咁
好想死- -""....
雖然最後未決定
不過應該一定係要着裙架啦= =
我地繼續排
d人好差(包括我)
所以一直冇得食飯
直到差唔多2點先食得飯
我食火腿通粉加蛋治再加可樂
同吳秋玲子一樣
食完就休息
繼續揀戲服
我地要揀鞋
比左對"矮崢鞋"我着
好樣啊~~~~~~~
|
|
刊登時間:2008-02-14 07:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 42 | »
|
| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|