自製Su-112~哈哈~~上飛機工程堂時整既~~~好白癡的^.^~

琴日返飛機工程~見到可道個邊開左一班新既~叫機倉服務唔知咩野~總之就係空姐之類既野~好多女~得好小男~個d女仔仲要係
唔錯既^.^(如果我無睇既話)以後我地就有福了~
話說我地係到試緊d飛機既時候~特然有個可道既女仔走我黎問我野~佢問我~你茂峰架喎~你點解可以黎呢到既~你黎補課架(我心
諗我做咩走黎你地到補課)~我就同佢講我黎上堂既~之後佢就問我~~咁我可唔可以去你地茂峰到上堂架=.=我o左=.=之後佢又同
我講佢個細路係我地到讀~仲講埋佢個名比我知=.=~佢走個時~仲要講左一句~你唔好蝦佢啊~我又心諗我都唔識佢=.=
今日我就又一大早出左去同佢地去打波~之後返屋企~死訓~做功課~溫書~~
|