|
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
| 2007-12-25 |
分類: 未分類 |
琴日係平安日
本來約左人去街街
但屋企人唔俾我出
係未有病嫁
我中五啦唔係小五牙
點解唔俾我出街牙
救命牙
對唔住牙陪唔到你
最多下次陪返你啦
唔好嬲我啦
本來唸住今日係屋企度過平安夜
但後來牙叔問我出唔出去
我又唔想又留係屋企就應承左
沖涼換衫扮靚靚
約左牙叔六點半
等左半個鐘頭都冇車
等到發脾氣
轉車去將軍澳
食韓燒跟住出去mk行左陣就返歸
返到屋企幫爸爸下載歌
你成日電話又冇過信息又冇個搞到我好擔心你牙
兩點幾準備去訓覺時電話響
未見過個電話號碼但係照聽
有人同我講聖誕快樂
初頭唔應得把聲
聽聽下原來係你
原來有人大頭蝦冇交電話費俾人停止服務
講講下電話cut我線有冇搞錯
話左等你電話但太支力啦
訓到六點幾醒左一醒
見到電話有信息同你講下信息講到八點幾
你梗係支力過頭訓著左又唔應我
訓到十二點幾起身做功課
拖左好耐啦
再唔做俾人罵
睇下我可唔可以係返學前織好條頸巾俾你啦
|
|
|