今日朝早同老公過黒色先
等肥yan,蘇峰,陳強,肥天同小炎
以為正係等一陣..
点知,,
等成個半鐘!!!唉"
我地11点幾已經到左LA..
距地差吾多1点先到
跟住去新達
等毛毛
等左好似......
半個鐘
跟住..
出發!!!!!!!
踏左火車去粉嶺
我地去唱K
初初肥天同小炎唱無伴唱
好搞笑XXXXX
走音 HAHAHA=]
跟住D男仔係到係甘唱唱唱唱唱唱唱唱唱」~~~~
到我地女子組LA!!!
唱GET OVER YOU
GAME OVER
A.I.N.Y.[[愛你]]
唱A.I.N.Y.果陣
比人拍左片ar....><
跟住ar城~肥天~老公
唱唱唱~~周杰倫=]
LOL=]
ok好聽~
最後
朱仔同朱女到左=]
玩玩玩玩玩玩玩玩玩~
玩到5点幾~
同老公走先
去左新公行下~玩下~
距同我飛的
送我返去
返到屋企~~訓訓訓訓訓訓~~~~~~
總結:
今日係有,
我,老公,M男,肥yan,屁如,ar城,ar偉,肥天,小炎,陳強,蘇峰,毛毛,朱仔,朱女
|