同德德b , ma豬 , 鈴鈴b and 君君去了ocean park !!
超好玩 !!!
朝早八點出門口 , 夜晚9點先返到屋企 !!
玩左好多野 !!!
滑浪飛船玩2次 ,
海盜船3次 ,
越礦飛車1次 ,
飛天千秋1次 ,
過山車1次 , 德德b玩左3次 !!!
3D睇左2次 !!!
當然有玩夏水禮啦 !!!
覽車都坐左2次 !!
有d唔開心既時發生 ,
不過已成過去 !!!
真係勁好玩 !!