今日終於要番學了!!3E 啦
咁就完左個暑假,,真無聊!
番到去,成班人係到派野!
我仲以為果d人係到交緊功課==
then就去聽校長講野,,
我勁唔明點解校長個頭次次都可以咁光@@
好似燈泡啊!
跟住有10個新老師,,咩事==
有鍾太翻版,,有ms lam,,有高過校長的pe阿sir
之後又班務,,毛毛竟然係班會主席了
班長係蔚婷+姣佬!
我竟然要開電視!傷心
不過有可觀既積點都好d!
跟住調埋位*
我本身係同抄屎坐的!
冇lala變左bruce!
前面有姣佬+唔知邊個,,
後面有魏婉+波波,,
我想講!
我一坐落張椅子到..
就發現張椅子凹左!
太過份la!!
肯定係之前果個人坐到咁!!
我要換左佢啊!
then放學,,
同卡b食飯!
but冇lala變左我自己食==
你唔好唔食野得唔得啊 .\ /.
跟住竟然出左9龍灣影貼 呵
影得幾令!
跟住學生相,,
影2下,,佢就話得la..
咩事==
之後回家*
|