傑~~!!
偶是SB
2008 年 4 月 3 日  星期四   晴天


系唔系失戀大曬啊!!!! 鬱悶 分類: 未分類

天大地大我最大!!!

 

皆因我失戀!!!!



2007 年 6 月 1 日  星期五   晴天


运气超好 不安 分類: 未分類

居然俾我撞到!!!运气太好啦!!!!



2007 年 5 月 29 日  星期二   晴天


飲大左了之後 分類: 未分類

部長飲大左還識得去洗白白

幸志鋒飲大左會亂講野

龍仔飲大左居然會同三個女仔表白

我?

5知道飲大左會點呢



2007-05-29 分類: 未分類

可能~

胸懷大量嘅人!!!

我永遠做不了!~~