唉,,今日又要番學喇!!!好痛苦呢!!T0T
今日勁無聊,,唉*
勁比人搶筆袋,,好慘XD`
SP.點解黃燦龍同學本手冊系我度?!
我吾系比番佢喇咩''''
莫名其妙XXXXXXXXXXXD ^=)
牙鍾你系咪用呢個日記咖?!系既我就要DEL個PW,,
仲有好多野要攪咖@@">33<