| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 心有人! |
|
我向普通話堂,
寫咗呢D 野呀!
我四年級至六年級LOVE Lau Chun Yip 『劉振業』
可惜我同佢冇緣,
我去佢走,
我同佢完全相反,
根本就不襯,
我LOVE佢既原因係我認為佢個樣好英俊又專一,
我FD話佢 LOVE 我,我一見到佢,就臉紅,
佢六年級做風紀,佢守四樓西梯,
有次,我上去擺野,
咁好個日係佢當值日,
佢問我上去做咩事?
我就答去擺野囉!
當時,我當佢做My FD ,
So都無心跳加速同臉紅,
四年級,我同埋我 FD 方沅彤反佢,
佢SEE 住我 FD好生氣,
但係佢SEE 住我好奇怪,
佢用奇怪既眼神SEE 住我。
到咗六年級畢業禮後,
返到「聖公會基德小學」的禮堂,
我同佢互SEE 咗對方一陣,
之後佢就走咗,
佢走咗一分鐘後,
我就走咗,
佢仲走得快過我,
到咗陸運會,
個日遇到佢,
我見到佢,
想都不想,
就避開佢!
又或者相愛很難,
但單戀都難!
我的心很痛,
你唔好再傷害我!
|
| Time :2006-03-20 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 100 | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | ... | 124 | »
|