*! My Blog Pure . '' -'

kapo097
暱稱: BB
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
14/10
2006-09-20
2006-09-18
胡塗記*
生日記
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2006 年 3 月 20 日  星期一  


心有人!  

我向普通話堂,

寫咗呢D 野呀!

我四年級至六年級LOVE Lau Chun Yip 『劉振業』

可惜我同佢冇緣,

我去佢走,

我同佢完全相反,

根本就不襯,

我LOVE佢既原因係我認為佢個樣好英俊又專一,

我FD話佢 LOVE 我,我一見到佢,就臉紅,

佢六年級做風紀,佢守四樓西梯,

有次,我上去擺野,

咁好個日係佢當值日,

佢問我上去做咩事?

我就答去擺野囉!

當時,我當佢做My FD ,

So都無心跳加速同臉紅,

四年級,我同埋我 FD 方沅彤反佢,

佢SEE 住我 FD好生氣,

但係佢SEE 住我好奇怪,

佢用奇怪既眼神SEE 住我。

到咗六年級畢業禮後,

返到「聖公會基德小學」的禮堂,

我同佢互SEE 咗對方一陣,

之後佢就走咗,

佢走咗一分鐘後,

我就走咗,

佢仲走得快過我,

到咗陸運會,

個日遇到佢,

我見到佢,

想都不想,

就避開佢!

又或者相愛很難,

但單戀都難!

我的心很痛,

你唔好再傷害我!

Time :2006-03-20 05:35 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]