今日星期三~
番學..還OK 吧.
今日Miss Law 唔得閒,,靈修係Miss Leung
Maths]] 暈暈暈+暈..
但還聽到書...不時呆下
小休]]比Eng 悶死左,,再病死左
LIBS]] 暈,頭痛,,想嘔..
成堂都呆左響到,,就死咁既樣...個腦完全空白
CL]]精神好番DD,,開始玩...個老師幾好人
做網頁
Lunch ]] wf Miss Leung,,叮叮,主持人,張婉貞,林穎儀,陳嘉妍
啟豐....傾左好多野
我同主持人不斷玩,,, Cadets,O Mouth
番到去都1253 lu~
約Miss Leung 食飯
HEC]] 好悶,,食完飯聽佢講悶野
成堂個胃都唔多妥,,有D 反胃既感覺
Read]]睇書
放學就去左搵吳sir,,之後幫Apple 做野
搞到1805 先走人
=============================
聽日生日喇~~哈哈
============================
病到七彩
唔舒服...聽日Meeting 要睇量我哦..
============================
唔要Miss Rose.
============================
|