kapo13
暱稱: kapo13
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-26
中秋+學校旅行
番學
開會
Meet!ng
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
ahwIng_aleX
cbt1d35
CHERRY_KSW
dotdotlove
freeerica311
fu1219
hoiting266
hoiting266_xg
jenny1015
joey823
joyce_manman
kapo13
kathyccl
kayin_ka
kelly1992602
kmingc
lemonyiyi
loritta(Qooza)
loritta98~xg
maggie56
mangiu
mian_0605
nth_1995
Rachel29_2006
tea20
tttfiona
winnieso2110
w_k_ka
yanyan
yanyan9071994
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 24 日  星期五   晴天


卡通片 分類: 未分類

今日唔洗番學

但我都0900幾起左身..

之後一直悶悶悶悶

同人傾電話..睇[[人生馬戲團]]

用電腦..

之後同又同人傾電話.

睇左st.john 個隻碟,,有少少悶

然後不斷睇卡通片,,

分別有[[BB 保你大]] [[牙信的故事]] [[怪獸工司(普通話版)]]

今日一直都係咁過

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

聽日青苗+Meeting,,

時間十分之充實

=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]=]

st.john 個度我要努力ar...

**************************

我要搵人傾計牙..

岐,,kath,,jojo,容...

找人陪我傾計吧.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 



2007 年 8 月 23 日  星期四   晴天


番學...展版 分類: 未分類

今日...

1100幾先起身...

冇野做,,,用電腦

見無聊...所以...換左個版既版面..

想清番少少...

之後用到兩點

番學....

去Ok wf 家姐

之後同陳倩儀,周倩雯一齊番去

番到去搵楊書記....交左野比我地

諗極都唔知點做好

由於我係負責1D  so...整番1D個字出黎喇...

哈哈~~好掂ar..

我做到5:00幾就走人lu~

5個升F.2 既人做5個展版...

======================

Thx 各位既cM 仔...

======================

心情突然低下來.

找人聊天可以嗎??

很想大哭一場,,但....又可以嗎?

岐,,kath,,姜姜,,jojo,容..等等...

有誰能陪我?!

======================

好想去澳洲.