| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 26 日 星期四  |
| 冇 |
分類: 未分類 |
仲未好番= =
----------------------
今日星期四喇~~話咁快又Drama 堂喇
今日都係早左少少番學,,
因為要上Drama ,
唔想上牙
一上就玩個個貓捉老鼠
之後就比人鬧下,,讀下野咁喇
科學堂
佢話派小測wo
我都冇測,,份野仲係我度
我懷疑牙sir 唔記得左
又唔洗記份囉,,好野
VA,
畫漫畫??
不是吧,,最差就是畫畫....
可憐的我.....
中史
其待已久
唔算好悶~~
都幾開心牙
班主任堂F.3 去講專題
有D題目勁正,,但我最想佢攞第一個隊竟然第二
放左學之後,
等埋jojo,jessica,姜詠恩一齊走
落到去個時,
差D 比j人整到我跌落樓梯,,= =
好彩我定力夠姐^^哈哈~~
之後我地四個一齊去OK
一路行,一路傾計
勁開心牙^^
之後我就番左屋企lu~~
-------------------------------------------------
睇完之後記得留CM 牙~~
|
2007 年 4 月 25 日 星期三  |
| 2007-04-25 |
分類: 未分類 |
唉~~又睇醫生喇,,,,,
慘~~
靈修,,上左=冇上
淨係收功課,,,
加埋比胡sir 講番D功課,,,
嚴格黎講,,都算鬧既
數學
對答案,,,
都算係上左咁奈最開心既一堂,,,
因為最尾個五個字到全部比我地做數學作業同工作紙,,
哈哈
聖經,,,
校長都發火
我地班張紙又多左幾個交叉喇= =
小息
陪同學搵miss 楊再加上自己都想落去行下
不過對住miss 楊都幾搞笑,,有D恐佈
英文堂
好似淨低做左 BEEF STEW 個張工作紙
勁悶牙
我都幾乎可以訓着
不過我,EVA,JESSICA 三個張枱拍埋一齊
傾計,,,呵呵
中文
話測簽wo,,,
做左,,唔管太難,,
之後又叫我地打開本書,但佢又唔教wo....
午息
同同學再搵miss 楊(miss 楊叫的),,
之後又落左去行左陣
通識
有人觀課牙,,,
好嘈,,,比牙sir鬧,,仲比胡sir聽到
不過有分組活動
好開心呢
放學去度身做制服
班男仔好淫牙,,,衰....
好快度完lu~~
之後陪jojo,jessica 去左OK
不過我冇買野哦
番去個時又見到蘇叠允佢地,
同佢地傾左陣就番屋企lu~~ |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ... | 94 | »
|