| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 31 日 星期五  |
| 2009-07-31 |
分類: 未分類 |
呢幾日都去左呀"嘛"到
細佬呢排痴我多d= =
今日其實9點幾10點已經起左身
不過都係果個原因,so唔起
聽住呀媽鬧呀b,打呀b
..............................................之後又訓番
12點幾又聽....
呀媽話呀b佢呀爸帶第二個女人見佢(佢=呀b)
佢有冇諗過(呀b)呀媽既感受,,佢會唔會傷心
我呀媽仲話大表哥佢地三兄妹,話佢地爸媽分開左
但佢地知d姑姐鍚佢地
呀b呢,,玲玲對上果d唔會自私
但呀b係,,但我覺得佢e+比以前好好多
之後呀媽係咁講,,講到義表哥
呀媽講到喊,呀b比人打到喊
佢地三兄妹知道姑姐鍚佢地,
但係義表哥因為家庭問題,父母問題
而走錯路,,之後呀媽講講下再冇講
(我每次諗起佢,就眼濕濕
4年喇,,始終最放唔低就係佢)
之後1點幾同bb去補習
係細雪果到補
約好左係輕站等
見到細雪果陣,,嚇死(飲緊野變噴野= =)
..............................之後到左bb之後補習既地方
唔....都唔錯的...
之後就番家,汁野
|
| 發表時間:2009-07-31 05:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 18 日 星期六  |
| 2009-07-18 |
分類: 未分類 |
今日,補番家姐生日
夜晚去左伯伯家
細佬佢地之後都黎左
抱抱細佬
哇...今日咁痴我既....
一抱就唔放手= =
真係好得意
成晚周圍走
傻仔黎既..好可愛~~ |
| 發表時間:2009-07-18 11:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 11 日 星期六  |
| 2009-07-11 |
分類: 未分類 |
正爆~~天氣咁好,唔出去玩真係可惜
係咪呀果個 = =
3點幾去左搵玲
之後去紅燕表姐家打will
6點幾,,同呀b,玲
去籃球場搵嚴,顏
之後係到打波,,
嚴溝仔= =,,撩人打波溝仔....
哇,,我只係大聲左少少啫...
點解唔比我講
佢地唔岩先.... 我嚇下佢地啫= =
講下道理咁之嘛...
不知幾正!!!
哈,,令人意外吧-3-
|
| 發表時間:2009-07-12 12:23 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 88 | »
|