| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 7 月 3 日 星期四  |
| == |
分類: 未分類 |
琴晚食完飯
老豆,,呀媽,,卓b同我去左運動場
呀媽坐係看台睇我地
老豆跑左2,3個,,卓b唔知走左幾多個圈
我就走左去練氣...........
9點幾10點番家
係屋企樓下,,同呀哥一齊送bb番家
牙哥去到玩電腦,,我同bb玩
之後幫佢整單車,隻手黑晒-3-
又一齊玩果d咩咩公仔
哈,,真係笑死
整走左個頭,,冇頭怪....
.....................................11點就番家了
成晚都訓唔到.....好攰,,跑到....唉
今日公佈左152之內啦
......嚇死.....幾驚升唔到
好彩我大命==''
不過d暑期作業....好似8月7交
點做...= =真pk..
只好+油做啦-3-
唉...唔打喇
|
| 發表時間:2008-07-03 04:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
| 大波喵 |
分類: 未分類 |
2點同卓b去驗眼
哈~冇深到,,好野
保持呢個度數
之後同牙媽周圍行.......
買餸,,買左一半....同卓b走佬
去玲9屋企睇下隻新喵
叫大波-3-,,邊有人改到咁....咩架
佢好驚人...幾經辛苦終於氹到佢出黎
不過都係肥波好
一去到見到佢又肥左
個名改得冇錯==
肥波肥波肥波,,真係好肥
果隻大波都有d肥,,好似係三個月大
一定係個金姨丈比太多野佢地食-3-
玲9去左camp....4點幾都未番
卓b夠鐘補習...軒9係呢個黎左
去左ok買野飲,,買左隻未飲過既Milk Coffee
都ok既.....番天慈買思樂冰比卓b
之後送佢補習.....
.................之後果d無聊事,,唔洗講-3-
|
| 發表時間:2008-07-02 08:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 7 月 2 日 星期三  |
| 無聊._. |
分類: 未分類 |
um....應該打咩好呢-3-
最近都冇咩野發生
琴日咪去左屯門pet E個貨倉幫牙哥囉
得我地兩個,,冇人煩
係到汁汁汁,,9點幾汁到12:30
之後原本諗住搵野既,,不過最後都冇去
番到天水圍走左去搵奶茶
唉= =好似好得閒咁....
好似冇第二牌子既奶茶....已經搵左好多間7仔,,ok 都冇-3-
唉.....番到屋企又冇野做喇
唔打喇,,冇事發生... |
| 發表時間:2008-07-02 11:36 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 88 | »
|