9月1日
開學啦!
約左hester 7點45等
但係佢又遲到..
mavis 用佢副身家來賭佢今個學期一定會再遲到xd
I.Chan 做正班
不錯(:
但係米粉做副班><
好衰!!
liberal 唔係I.Yeung 教好唔開心;'(
maths 丁丁教想死..
放學同mavis mandy hester sally estee 同阿熊食lunch
隔離檯係劉曉華郭明華何冠霖陳樂勤同劉智勇
佢地話佢地無位擺所以將個野擺去我地個到..
又叫mavis 細粒字xdxd
成日都撞到佢地..
之後去左mavis 家
佢隻狗唔鐘意hester(:
佢個家真的好靚(:
回家去..好眼訓.. |