| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 17 日 星期五  | |
VW!? |
今日工人放假..呀媽嗌我起床囉..
好煩呀...係咁嗌..訓多陣都唔得牙"
沖完涼見仲有時間bor"咪溫下中文囉..
今日第一堂中文就要默書...So要溫lo!!∼
第一堂___*中文..默書//我錯咗兩字........得94分\\
都唔錯啦,,,,呵呵呵呵!!~
第二堂___*中史"無野做//咪hei下]]聽下歌囉!#~
第三,四堂___*ART..悶到啞咗囉]]]*Fuckkkkkkk
第五堂___*IS)))想訓想訓又唔得喎...
第六堂___*MATH///而家D數好易咋....................!!~
LUNCH]]]^
今日我地班D男仔要同F.3鬥波...
好好睇呀................................
需然輸咗///但係見到佢地好落力囉!~
GOOD>3<"
第七,八堂___*英文....悶*
放咗學,,同卓,希恩,米奇,TFF.昭昭..
行落新都)))))食野......
撘91M返屋企......///好眼訓呀//訓到荷里活先落車//
返到屋企之後"過咗個咗幾個鐘///
呀媽嗌我地落呀嫲度食飯"
之後又返屋企......睇電視))))))
|
| 刊登時間︰2006-03-17 09:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|